onsdag 25 april 2012

Nytt utseende......

Godmorgon mina vänner....!!

Jaha..så har då blogger..ändrat på massa saker igen...bloggen ser heeelt annorlunda ut....phu!!
Kan inte säga.. att jag är nöjd.. !!
Antagligen vänjer man sig...men jag tycker.. det borde vara upp till var och en..om man vill byta eller inte!!!
Funderar redan nu...på om jag ev..skall gå tillbaka till blogg.se...igen....
Får fundera lite......

Idag är det mulet...har även regnat lite...nu väntar jag.. och ser framemot..detta fantastiska väder som skall komma...!!

Idag niger och säger jag Grattis till Anki..som fyller år!! Hoppas att du får en underbar dag...!!
Måste ju nämna det igen.. tänk...vi har känt varandra i 35 år..säger då det...vart tog dom åren vägen...??

Har precis avnjutit min frukost..och skall strax hoppa in i duschen.

Sen skall älskade Josefine och jag åka en sväng till Överby. Annars blir det en lugn dag...!!

Jag önskar er alla...en underbar dag!!

Om du möter någon du inte känner...ge ett leende...eller säg ett hej...det kostar såå lite..och som DU själv vet...man blir så glad..när någon man inte känner..gör just detta!!
Glöm heller inte bort...att ringa eller skicka det där smset...som du så länge tänk..men aldrig blir av...tiden har DU alltid!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Ja, jag förstår inte vitsen med förändringen. Det var ju inte längesen dom ändrade det förra gången!!! Blogg gillar jag inte. Dom tog ju över webblogg och nu kan jag inte komma in på min gamla blogg längre. Tack för den Blogg!!!

    Hoppas du får en fin dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Du skriver alltid så sanna ord, för visst är ett leende så härligt att få! Hoppas ni får en trevlig dag på Överby, jag drar mig näråt oxå men stannar till i Vargön och ska passa mina små killar en stund! Kram Iréne

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!

    Ja nu längtar man allt efter värme och solsken dagen lång. Så fantastiskt att ha 35 år att se tillbaka på. Goda vänner är guld värda.

    Ha en fin dag

    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Hej gumman♥ jaa va svårt det är med inlägg o sånt,sjuttan varför måste dom ändra på nåt som är ok.Tack för titten hos mej!Ja här är det lite stiljte för mej nu för gubbarna har gett sig iväg en stund annars går det i ett:)) Kraamis / Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika