onsdag 4 april 2012

Gips fri..och mysdag...!!!!

Började denna underbara dag..med en fika på Lejas..med älskade Yohanna..vi satt ute..underbart!!!

Sen har jag blivit bjuden på lunch..Tackar för det...!!!
Har också fått blommor....

 Älskar gula rosor...när jag fick blommor av min pappa..så var det alltid just gula rosor..eftersom han visste att jag älskade det..!!!

Sen tog jag en promenad till lasarettet...Blev av med gipset och träffade läkaren....

Måste säga att hon är helt suveränt duktig!! Ärret ser fint ut..frågade även om vä handen..eftersom det är lite "knottrigt" i huden....men se..det var en sena...som blivit sådan...

Benet är ju borta på båda tummarna..och ersatt..just av senor..säger då det..
Hur som..fungerar utmärkt..och tänk värken jag haft...är ett minnet blott..!!!
Hoppas att det håller sig så....!!!


Lite svårt att se...men så fint!! Underbart att kunna tvätta och smörja in handen...snacka om att ömsa skinn..haha.
Tummen är rejält svullen..och får inte belasta den..på ett tag!!

När jag kom hem..satte jag mej på balkongen..i solen..och avnjöt en kopp kaffe...ljuvligt!!

Nu mina vänner..skall jag dra på mej löparkläderna och ge mej ut en sväng....!!!

Ha en fortsatt..mysig kväll!!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Halloj!

    Så härligt att bli av med gipset:)))) Ja det blir till att ta det försiktigt med handen nu, men det ser ju jättefint ut!!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej, så härligt för dig att ha blivit av med gipset. Tack själv för igår! Ha nu en riktigt fin påsk, så hörs vi när jag är hemma igen. kram Annika

    SvaraRadera
  3. Skönt att ha blivit av med gipset lagom tills ikväll då blir det lättare att hålla sig kvar på kvasten hihi.
    Ha det så bra .

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  4. Hej! vilken befrielse att ta bort gipset!! och härligt att slippa värk framför allt.. ha en fin Påsk nu Annika!så ses vi efter helgen ;=) kraaam jessica

    SvaraRadera
  5. Härligt! Ser fint ut!

    Glad Påsk på dej!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika