tisdag 10 april 2012

För jag har bara...regn hos mej...!!

Godmorgon..mina vänner...!!!!

Regn och åter regn..precis så ser det ut..utanför mitt fönster.....sååå trist...!!
Men vad gör man då...??
Jo..det bästa av dagen...:)

Idag var jag uppe tidigt..eller tidigt och tidigt..klockan 07...varför...jo..för att jag tvättar givetvis....

Sovit sådär..vaknade först 00.30...sedan 02.30..då var det kört..låg och läste i 1 tim....sedan har jag sovit av och till...

Tänk ändå..hur man fungerar...att jag orkar med dagen..trots att jag knappt sover ngt på nätterna....
Iof sig har jag sovit såhär dåligt i flera år....
Min effektiva sömn..är mellan 2-3 timmar varje natt....

Ja ja är som det är......

Idag skall jag luncha med Lisbeth..och ikv kommer Pia hit en sväng.....

Nu mina vänner...önskar jag er en underbar dag....!!!

(bilden lånad från nätet)

Tänk såå viktigt det är..just detta med ett leende..eller ett hej...!!
Tänk...om ngn okänd säger hej..eller ger dej ett leende...precis när man fått det....såå glad man känner sig!!
Tänk på det...och ge ngn okänd just detta!!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

10 kommentarer:

  1. Ja det är verkligen viktigt det där med att bli sedd. Att hälsa och att ge ett leende kostar ingenting men betyder ändå så mycket!
    Ha en riktigt fin dag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Likadant här. Ser mer ut som höst än vår just idag. Skönt att man får stanna inne - åtminstone tillsvidare, haha.
    Inget vidare när man inte kan sova. Och som sagt, att du bara orkar hålla dig uppe dagtid!
    Ha en fin tisdag, trots vädret.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  3. När man möter en leende människa blir man glad själv med.
    Idag är det bara grått och regn hos mig med. Tråkigt väder men inte en tråkig dag.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Måste bara säga att man blir glad av att läsa dina goda tankar. Man sitter o små ler kom på mig själv nu.Ha en goe kväll kram Beijan

    SvaraRadera
  5. Tänk vilken lycka!jag sover nästan alla nattens timmar,händer ytterst sällan att jag vaknar om inte nån i huset väsnas förstås ;=) ca 8 timmar per natt..har både läst o hört om sömnproblem!måste vara skit jobbigt... ha en fin kväll! kram Jessica

    SvaraRadera
  6. Hejsan!

    Jag somnar bara jag lägger huvudet på kudden och sover tills klockan ringer;) Jag är lyckligt lottad:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Jag blir alltid glad av att läsa din blogg Annica :O)Du är så klok och ödmjuk. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  8. Hej vännen! Så sant det som står om leende! Man blir glad om någon ler emot en! Ja här regnar det oxå just nu! Ska ta en tur upp mot Åmål och hämta lite vunna saker från Tradera! Ha det bra i tvättstugan! *ler* Kram Iréne

    SvaraRadera
  9. Här är det samma trista väder .Ligger i soffan med halsont så det gör inte så mycket.
    Vet att du inte gillar det men.....tur att det finns en massa att kolla på på tv på nätterna det har jag gjort i tre års tid :-) Konstigt nog vänjer man sig vid att sova dåligt,
    men numera kan jag vakna chockad över att faktiskt ha fått sova en hel natt titt som tätt.
    Må så gott.
    Kram kram Bittan

    SvaraRadera
  10. Ja igår var det verkligen inget uppmuntrande väder! hoppas du har det bättre idag..vi har det liiite ljusare och regnfritt men mer finns att önska!

    ha det gott! Kram sanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika