torsdag 19 april 2012

Expert.......

Ja det tror jag....att jag snart kan kalla mej...iaf på ortroser.....!!!

Var ju hos arbetsterapeuten idag..igen...åter igen var dom två.....ortrosen som gjordes i förrgår...skrotades...den var för hård och klämde på mitt ärr....
Så nu har jag special tejp..över ärret....fått en ny..mjuk...kort..ortros...samt att dom gjorde en i hårdplast..gigantisk...som jag skall ha på natten....måste få ner svullnaden på tummen..handled..och hand...
säger då det....

Skall tillbaka på måndag...igen....kan gå hur många ggr som helst nu...för jag fick frikort..idag...!!

Annars då...??
Lilla mamma och jag fikade med Josefine och Niklas..på stan..såå mysigt!!!
Sedan åkte lilla mamma hem....

Varit vägen om Yohanna på jobbet...hon hade varit och fixat håret och ögonbrynen  igår.....
Hon blev sååå fin...ja inte det..hon är såå fin annars också...men...tänk så mycket håret gör!!!

Både hon och Josefine har samma tjej som fixar deras hår...och måste även säga att Josefine blev såå bra sist..!!!
Så nu funderar även deras mamma..på att byta frisör...och gå till samma som döttrarna!!

Nu ikv var Lisa här på en kvällsfika..och nu har jag landat i soffan.....

Jag önskar er alla...en riktigt god natt....!!

 Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. ...Gott me soffan en srund på kvällen...Ja detta med frissan,visst gör håret mycket eller hur..Pröva en ny frisör du! Spänande..Kramen o nattis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Var bara hittar du alla fina citat? Gör du dom själv? Fina är dom i alla fall och bilderna också.
    Jaha, inte roligt när det är så svullet. Får hoppas att din ortroser hjälper nu då.
    Ha en fin fredag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  3. Kikar in och önskar dej en härlig helg :)
    Kramen Anette

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika