torsdag 22 mars 2012

Underbara morgon....!!!

Godmorgon på er...!!!

Solen skiner..var bara ett par plus grader nu på morgonen..men lär bli flera under dagen....blåser knappt någonting.....!!!

Tror det blir en underbar dag!!!

Idag skall jag träffa älskade Josefine..och ev Yohanna om hon är ledig....

Sen skall jag till tandläkaren igen....ser ännu en gång..hundralapparna fladdra iväg...ja ja är som det är....tänderna måste vi ju ha.....:)

Sen blir det näsan i vädret.. en stund idag...älskar ju sol och värme...beror nog mycket på..att det gör så gott.. för min lilla kropp...!!!

Jag önskar er alla..en underbar dag...!!!

Den där släktingen eller vännen..som du skulle hört av dej till..men inte gjort...gör det...!! Det kostar så lite..och tar såå lite av din tid..och tänk ..så glad vederbörande skulle bli!!!
Njut av dagen..fånga och skapa den...och gör den till din egen!!!
Var rädda om er och varandra!!!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Här skiner solen och det är bara så fint väder.Lycka till hos tandis .Hoppas inte det blir för dyrt bara.Inte skoj.Ha en fin dag rara vännen .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Här hos mig skiner solen idag och jag har ätit frukost ute på altanen. Sen frukost men ändå....är ju bara mars ännu. Ha en underbar dag.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Måste le lite när jag läser dina sista rader... Sms:ade en f d kollega imorse. Vi pratade i somras om att ses å fika, men det blev inget... Men nu har jag iaf sms:at ;)
    Och du... dina tänkvärda kloka ord, är så sanna! Gillar din inställning till livet, vännen!
    Kram från en förkyld människa som njuter av att solen skiner utanför ;)

    SvaraRadera
  4. Här har det också varit en härlig solig dag, och jag håller tummarna att det fortsätter även i morgon!

    Kloka ord du skriver, instämmer verkligen.

    Hälsningar Anncathrine

    SvaraRadera
  5. Hej Annika! tittar in för att önska dig en fin helg! njut av solen! kram kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika