fredag 9 mars 2012

Mys fredag.....!!!

Trots..blåst..regn..och gråväder..har detta varit en mysig fredag!!!
Men jag brukar ju iof sig tycka..att de flesta dagarna..är mysiga!!! Varje dag har alltid någonting..att ge!!

Frukosterade först..länge hos Lisa...sen lunch med Marianne..och efter det..lååångfika med Anki!!

Tack för en härlig eftermiddag...och Tack ännu en gång för servetter och ljus!!!
Ibland tänker jag...haha..skojar inte!! Även jag gör det!!! Att man har såå mycket att prata om...men det är ju det som är riktig vänskap!!!
Hoppas..att du får en lugn natt..Anki..och Tack för besöket!!

Nu skall jag bara slappa i soffan..kika på tv..och bara ha det gott!!!!

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig fredagskväll...!!

 Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Ja du milde vilken måne det var härom morronen. Den var stor som en grapefrukt när man såg den, haha.
    Låter som ännu en toppendag i ditt liv. Här har den varit rätt trist, men nu är den bättre när gubben kommit hem.
    Hoppas du får en fin lördag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Kikar in och önskar dig en riktigt skön helg, vännen ♥

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. De där orden älskar jag! Det är jag i ett nötskal. Går lätt igång på saker och ting liksom och ibland blir det som det blir och ibland blir det så himla bra.
    ha en skön kväll
    Annika

    SvaraRadera
  4. Så sant ditt lilla budskap där på lappen..skall försöka tänka så!!
    ha en härlig helg nu vännen!! Kram sanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika