torsdag 8 mars 2012

Julkort........

Ja..precis så..ser det ut på utsidan mitt fönster..!!!
Snön..ligger vit på taken..hihi...och det snöar fortfarande......

Trodde att våren var på väg...men vet ju att den kommer....!!!

Godmorgon...förresten....!!!
Avnjutit frukosten i sängen...såå ljuvligt!!!!

Vad händer här...idag..då??
Skall om en stund till Ljungskile..och vårdcent...skall få min B12 spruta....tror även att  Josefine skall följa med.
Kan väl tro att det blir en fika efter det!

Sedan får jag se..hur resten av dagen blir....
Är ju Internationella kvinnodagen..idag..så man kanske skulle...passa på att fira...hihi!!!

Jag önskar er alla...en fortsatt härlig dag...!!!

Ta fram din bok...skriv dagens blad..som bara DU kan...för både boken och dagen..är ju din egen..!!
Så gör dagen till den bästa..och inte bara denna dagen..utan alla dagar!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Ja visst julkort i mars,men det kände man på sig minsann att det var på väg. Såå kallt vi hade det i går så...ja det är ju våran dag i dag ja..det får jag fira i stua i kväll då,hihih..Ha en fiin ´dag annika kram till dej ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej! den här snön är bara tillfälligt,till helgen tror jag den är väck ;))hoppas jag i af,hoppas du har firat ordentligt i dag på självaste Kvinnodagen! kramiz jessica

    SvaraRadera
  3. Gillar dina fina ord om ta fram din bok....kramar

    SvaraRadera
  4. Hallo vännen!!

    vad då julkort?! tänkte jag när jag såg rubriken..har jag hamnat hos Annika men fått upp något gammalt inlägg?..
    men sen såg jag datumet..men fyy!! Har ni fått snö där nere på västkusten?!..

    Här har det blåst kallt men snön höll sig undan..vill inte ha snö nu!!
    Hoppas det töar bort fort!!

    Varmkramen ifrån sanne

    SvaraRadera
  5. Vad glad jag blir när jag läser att proverna såg bra ut :O) Nu ska jag hålla tummarna för dig. Det kan gott snöa lite där nere ;O) Ha en skön kväll. Kram Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika