torsdag 1 mars 2012

Hej på..er..!!!

Tja..så sitter jag då här igen...och bloggar med en hand...haha..skam den som ger sig!!!
Är liiite spak..tappade precis min kaffeburk...fångade den med hö hand...lyckat..??? Nej inte alls...aj aj..min tumme...tur jag har mastodont gips..men gud så ont det gör!!!

Annars..sovit rätt bra inatt...slocknade redan 21.00 igår..och sedan varit vaken bara ett par ggr. Inte haft ngt ont..inte hittills idag heller!!! Har bara ätit ett par panodil. Känns el kändes riktigt bra..tills denna jä..kaffeburk!!!
Hade minst ett halvt kilo bryggkaffe på golvet...jaja..säger då det!!!

Annars idag..då??
Varit ännu en fantastisk dag!!! Strålande sol...och såå skönt!!!

Började dagen med att Anki kom hit och åt frukost...hon hade med färska frallor...så gott!!!
Sen har jag fikat med Yohanna, Josefine, Niklas och Annika.Såå mysigt!!!!

Nu har jag landat i soffan..och här blir jag nog kvar..en lååång stund!!!

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll!!!!

Njut av kvällen...ta en kopp kaffe/te...läs en god bok..titta på tvn..eller bara var!!! Man måste lära sig att uppskatta det "lilla". I regel är det...det som är mysigt!!!
Berätta sedan för någon hur mycket han/hon betyder för dej!!! Det är dom små orden..som är så värdefulla att få höra!!! Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika.

nu

5 kommentarer:

  1. Aj då:( Dessa reflexer man har, dom kan vara till besvär ibland;)

    Fortsätt krya på dig!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Det var inte så ysigt att fånga kaffe burken kan jag tro. Men man är ju bara människa med goda reflexer. Men din stakare nu får vi hålla tummarna att du blir bättre än någon sin i tummen efter åt. Men se till att få hjälp o en massa fika nu så kan du bara ägna dig åt att bli bra. Det är du värd. ha en underbar kväll kram Beijan

    SvaraRadera
  3. Vilken kämpe du är. Typiskt att kaffeburken var ny fylld. Tungt för tummen och usch så mycket att städa.

    Ha det gott i soffan.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Åh gumman kramar till dej i massor ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  5. Hej vännen! Ja dessa reflexer som bara kommer, hoppas det onda avtog till slut! Här i Mellerud har vi strålande väder man vill bara vara ute! Ha nu en fin helg å akta handen! Kram Iréne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika