måndag 5 mars 2012

Härliga dag.......!!!!

Hej på er....!!!

Haft en såå mysig dag!!!!
Startade dagen med att tvätta..vet iof sig inte om det var såå mysigt..hihi...men funkade bra..med bara en hand!!!
Kommer att ha en kraftig vä arm..efter detta..ha ha...skojar bara!!!!

Ngn undrade vad jag gjort med min hand...jag har stelopererat hö tumme...därav gigantiskt gips...i drygt 14 dagar..sedan ett smidigare i 4 v...vilket jag tackar för!!!
Är väldiga problem med kläder..skall ni veta!!!

Efter tvätten..kom Anki med färska frallor...så vi åt frukost...mys!!!
Sen har jag varit på¨Blomsterkroken...tillsammans med Annika....och tänk vilken lyx...där blev jag bjuden på fika av henne!!!Tackar för det!!!

Sen har jag dammat lite och dammsugit.....
Om en stund skall jag hem till Lisa...tja det var väl min dag...i stora drag!!!

Jag önskar er alla..en fortsatt mysig kväll!!!
Kom ihåg mina vänner...somna eller skiljs Aldrig som ovänner!!!
För som DU vet..livet kan förändras så snabbt!! Var rädda om er och varandra!!! Kram Annika

3 kommentarer:

  1. Så bra att du ändå kan klara av vardagen med en hand. Låter som en riktigt mysig dag!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. http://vindsromantik.blogspot.com/

    Hej Annika
    Stackare, det blir dubbelt så jobbig för dej med allt, men du har dina guldkorn, det är värt mycket!

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  3. Hej Mysan,,,Ja du sliter på du med din BIG arm. Tvättat och allt. Vet lite hur det är eftersom jag opererat en hand en gång. DU skulle bara veta varför,,,hihii. Ja nu är världens oväder på G här och jag ska minsann inte stå i nån backe, så de så. Men nu hjärtat ska du ha en toppenvecka och vara rädd om dig gumsan...

    Kramar Lisa

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika