tisdag 13 mars 2012

Gokväll...på er..!!!!

Undra..var solen..varit idag??? Fast blev lite nu på sen em...men ändå varit ganska skönt!!!

Idag har jag varit på ortopedmottagningen...tagit bort mitt gigantiska gips...fått ett lite mindre..samt tagit stygnen.
Var inte så många denna gången...och såg riktigt fint ut...!!!



När jag var klar mötte jag upp Anki..så vi gick till Blomsterkroken och fikade...såå mysigt!!!

Sen hem..åt lite..sen mötte jag upp Josefine på Lejas..blev bjuden på kaffe...Tackar för det!!!

Nu på sem em..kom Lisbeth hit på en fika..jättetrevligt!!! Fick pärlhyacinter..och en jättesöt kruka!!! Tackar för det!!!

Nu mina vänner blir det tv..och "Halv åtta hos mej"...så jag önskar er alla..en fortsatt mysig kväll!!!

Mys..och njut av kvällen..berätta för någon hur mycket du tycker om/älskar honom eller henne!!!
Underbara ord att få höra...och är inte så svåra att säga!!!
Var rädda om er och varandra!!! Kran/Annika

6 kommentarer:

  1. Vad skönt för dig att du blev av med klumpen. nu kommer det att gå mycket bättre för dig. Men det var väl mycket fika i dag va har du inte ätit middag. Ha en underbar kväll kram Beijan jag unnar dig fikat

    SvaraRadera
  2. Hoppas du snart slipper gipset helt.
    Halv åtta hos här med.
    Ha en fin kväll.
    Kram Katha

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Så skönt att bli av med stygnen och få ett mindre gips:)
    Ha en fin kväll!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Kan tala om att den varit här hos mig - som omväxling! Växjö är ju ett av de regnigaste områdena i detta avlånga land!!
    Skönt att bli av med gipset. Och att det ser ut att läka fint. Hoppas det går fort med den blå armen också!!
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  6. Gott för dig att du blivit av med det stora gipset. Solen den ha varit hos mig idag, har haft underbart vårväder. Imorgon jobbar jag så jag skickar över solen till dig.

    Ha det gott.

    Kram Karin

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika