tisdag 14 februari 2012

Snöar......

Jag VILL inte..ha snö nu!!! Men vad hjälper det att jag inte vill...det snöar ändå....:)

Efter mysig frukost..hos Anki..idag...åkte jag till Blomsterlandet....
Där köpte jag bl a blommor till Josefine....
Sen vägen om Einars..och köpte fikabröd..och sedan hem, till Josefine och Niklas en sväng.
Tycker att hon mår ganska bra...!!

Sen hem..och nu har jag satt mej tillrätta i soffan..och här kan jag säga..att jag kommer att tillbringa det mesta av kvällen!!

Känner mej liite trött...och har hmm...ont i hö hand...är fortf..svullen..men tänk..idag är det bara två veckor kvar tills den skall opereras!!! Sköönt...hoppas jag!!

Passar på... att även idag  TACKA..för sms som jag fått idag...av nära och kära..eftersom det är Alla hjärtans dag!! Även fått några gulliga kort..bl a dessa...

 Tack..Älskade Yohanna....
Gulligt..är från min lilla mamma...

Jag önskar er en fortsatt mysig kväll.....!!
Njut med nära och kära...över en fika..middag..eller bara ngt gott att dricka!! Ha det bäst mina vänner!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

(bilden lånad från nätet)

9 kommentarer:

  1. Önskar dig en mysig Alla Hjärtans Dag kramar beijan

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kort du fått, jag tror du är värd vartenda ett och några till!!
    Usch ja, trist väder idag, regn och snö, snö och regn här hos oss.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Ha en mysig Alla♥dag
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  4. Tack goa du för hälsningen! En riktigt trevlig alla ♥ dag gumman Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  5. Vilka goa kort du har fått! Här har inte kommit ett enda, men vad gör det?
    Nej, vem vill ha snö? HÄr snöar det för fullt nu. Vi VÄGRAR SNÖ nu tycker jag, haha.
    Ha en fin kväll i ditt soffhörn.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  6. :O) Skönt att dottern mår bättre. Synd att du ska behöva ha ont i handen. Hoppas att det går över efter operationen. Tack för dina fina kommentarer :O) jag blir så glad av dem. Kramar om dig på Alla Hjärtans Dag/Katarina.

    SvaraRadera
  7. Sänder dej en stor kram vännen på alla ♥dag.Ha det gott kram Rita ♥

    SvaraRadera
  8. Hej själv vännen,
    Vilka fina hälsningar du har fått. Tack söta för dina rara ord om de nya hästarna. Gjorde mig verkligen jätteglad.
    Ha en fin dag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika