onsdag 15 februari 2012

Nallebudet......!!!!

God eftermiddag..mina kära..!!!

Kom hem för en liten stund sedan...då låg det här på min hallmatta.....






Världens sötaste..lilla björn!! Inte bara det...han är en ängel..och inte vilken som helst!!! Han är MIN skyddsängel...och han föddes igår!!!
Vem du nu än är...som skickat mej denna..så skall du veta..att jag blev såå glad och rörd!!
TACK snälla!!!
Vet som sagt inte vem det är...som skickat den här..men jag lovar att ta väl hand om honom!!!

Annars idag...har jag ätit frukost hos Josefine...sen lunchade jag med May-Britt...mysigt som alltid!!

Är ju ett underbart väder...strålande sol..och fåglarna kvittrar...underbart!!!
Om en stund skall jag hem till Lisa på fika....ja mina vänner..det var i stora drag...min dag!!

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig dag!!!

Ta den där extra..lilla tiden ikväll...som du kanske egentligen inte har ..att umgås med dina nära och kära!!!
Det betyder så oerhört mycket...inte bara för dom..utan kanske även för dej själv!! För som DU vet...livet kan förändras...fort..så njut...och lev här och nu!!
Var rädda om er och varandra!!!.......och DU..vem du nu än är...ännu en gång!! TACK!!! Kram/Annika

8 kommentarer:

  1. Vilken underbar överraskning! Den lilla nalle ängeln kommer få det bra hos dig. Så söt den är.

    Ha en bra kväll.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Åhh så gulligt av vem de nu är;)
    Jättesöt va han din skyddsängel.
    Ha en myskväll gumman
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! En helt underbar Nalle, vad mysigt att ha en hemlig beundrare någonstans.....! Alltid lika tankvärda ord från dig! Kramar Iréne

    SvaraRadera
  4. http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    Grattis till din nalle- ängel. Vad roligt att någon tänker på dej, din egen skydds- nalle.
    Vilken trygghet...

    Ha en underbar vecka
    Kram Maggan

    SvaraRadera
  5. Så söt skydds ängel du har med dig. Lite kul att inte veta vem den kommer från. God natt på dig också kram beijan

    SvaraRadera
  6. Hej! så gullig nalle o vad nyfiken du måste blivit vem som skickat den!Tack för du alltid tittar in och skriver en rad. Det värmer<kram Jessica

    SvaraRadera
  7. :O) Vilken underbar present, och vad spännande att inte veta vem den kommer i från. Tids nog kommer det nog fram vem det är. Denna söta lilla ängel kommer att få det så tryggt och bra hos dig. Och du är verkligen värd den. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara så söt och gullig nalle.Jisses vad nyfiken du måste blivit på vem som skickade den .Men himla gulligt gjort.Tack för dina alltid söta och värmande kommentarer.Ha det gott vännen.Kram Rita ♥

      Radera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika