fredag 10 februari 2012

Kallt...brr....

Godmorgon...!!!
Termometern visar på nästan -14c...brr...trodde att det kanske skulle bli liite varmare!!!
Ja ja..skönt att vara inne..för här är det varmt och gott!!
Vaknade som vanligt tidigt..har precis avnjutit min frukost...
Tänk denna tid på morgonen..när man äter frukost i lugn och ro...den är ljuvlig!!!

Så vad händer idag då...???
Tror att det blir en lugn dag...skall  hem till Boel en sväng..och sedan ev till Josefine och Niklas.. på en fika.....annars har jag inget speciellt....
Josefine kom hem igår...men har fortfarande ont i sin mage....

Men är nog som det brukar...händer alltid ngt...och jag gillar ju det....så vi får se!

Jag önskar er alla....en fortsatt mysig fredag...!!!

Nu när helgen snart är här....fundera lite...är det några måsten..du kan lägga åt sidan och göra dom senare..!! För som du vet...man lever ju livet här och nu..och man måste fånga..varje dag!!
Umgås med nära och kära...kanske finns det någon där ute...som du inte hört av dej till.. eller träffat på ett tag....
Gör slag i saken ..och hör av dej..för den lilla tiden det tar...den har du alltid!!..
Och TÄNK..så glad vederbörande kommer att bli!!

Jag tänker ofta såhär.......!!!
" What goes around, comes around "....

För jag är övertygad om...behandlar du andra väl...så gör dom detsamma mot dej!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

10 kommentarer:

  1. God morgon!

    Här hos mig är det också kallt idag..... men en blå himmel så det blir nog en fin dag.
    Ha det gott.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Blir alltid så glad över de kloka ord man möter här inne hos dig !
    Ha en riktigt fin dag.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Hej !
    Tittar in för att önska en mysig fredag och tack ......
    ibland tycker jag att jag svamlar till det :-)
    Hoppas dottern piggar på sig,skönt att hon är hemma i a f.

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  4. jag håller med de andra..Så roligt att mötas av glädje o positiv anda här för det mesta,fast du har det besvärligt!Tycker allt att jag kan gnälla..ibland för saker som nån har värre..men ibland blir man trött på sina sjukdomar:(..Jaa Whie o Afzelius var ju enorma! Underbara texter.Kul att man upptäcker på nytt! ha en fin fredag gumman kramis Gunilla

    SvaraRadera
  5. Men stackarn ont ännu. Det är så tråkigt när man inte kan få besked men inget ovanligt. Ja du måstena kommer jag att släppa i helgen tror jag o bara sticka o virka. Ha en mysig o skön fredag vännen kram Beijan

    SvaraRadera
  6. Hej vännen! Du har alltid så tänkvärda ord hos dig! Man stannar upp å begrundar dom! Ja här har vi oxå haft kallt -17 i morse, ingen större lust att sätta sig i bilen å dra iväg till jobbet, men allt går ju! Ha nu en fin helg! Kram Iréne

    SvaraRadera
  7. hehe ja kaldt var det...vi dro til sverige og det var -5 inne...når vi kom....så det hadde vært kaldt..bukta fryst...Men i dag har det vært deilig..))

    HÅper du har kost deg..))

    Klem fra Sverige..))

    SvaraRadera
  8. Hej gumman! Hoppas du har en fin kväll...Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  9. Hur är det med din dotter? Det är alltid oroligt när en när och kär inte mår bra, och när man inte riktigt vet vad det är.
    Jag håller med dig om, att om man behandlar andra väl så gör de det tillbaka :O) Som man själv vill bli bemött, bemöter man andra. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  10. Hej vännen min! Undrar bara hur det är? Är dottern bättre?
    Hoppas att allt är bra ♥ Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika