söndag 22 januari 2012

Vitt......

Blev så trött på dom svarta gardinerna bl a ...i vardagsrummet idag....så nu har jag bytt..till det vita igen..


Köpte lite tulpaner med färg på igår..annars brukar det alltid bli vita...


Solen har visat sig här idag..och det har singlat lite snöflingor..mer el mindre hela dagen.
Det är såå otroligt halt ute..märkte det förut..när jag var ute och körde....

Josefine och jag har varit en sväng till Torp idag...blev bjuden på fika..Tackar för det!!!

Nu är det soffan som gäller en stund...senare ikv blir det "Wallander" på tv:n.

Ha nu en fortsatt mysig söndag!!
Njut av kvällen...kryp upp i soffan..med en god bok..en kopp varmt te..eller kika lite på tv...vira filten runt dej..och bara mys!!

Glöm inte berätta..hur mycket du tycker om dina nära och kära..är så små ord..som betyder såå mycket att få höra!!!
Jag både säger och skriver OFTA...till mina döttrar..att jag ÄLSKAR dom!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

4 kommentarer:

  1. Halloj vännen
    Hi h ja man vill ha ljust nu ,har ju varit så mörkt länge nu.
    Sen att sätta dit en färgklick med fina tulpaner är ju toppen:)
    Ha en fin kväll
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev. Jag har också svarta gardiner i vardagsrummet men jag tror jag ska göra som du, byta till vita. Just nu längtar jag efter ljuset.

    Ha en bra kväll och mys i soffan.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Åh, så vårfräscht du har hemma hos dej! :)
    Ha en fortsatt skön söndagskväll, vännen!
    Kram! / Maria

    SvaraRadera
  4. Så fint och vårigt :O) Ha en bra vecka. Kram Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika