måndag 9 januari 2012

Snö.....!!!

Ja..ni läste rätt! Har fått liite snö nu idag..är som ett puder som ligger..riktigt vackert!!

Men fast att jag älskar snö...så känner jag..snö nu..??? Nej..nu kan det kvitta! Tänk..hur man är..hihi.

Idag har jag lunchat med Lisbeth..och sedan har jag varit hos Karin. Är som alltid lika mysigt!!!
Det är där jag får min "veckodos"..av att ladda mina batterier!!!

Känner iof sig inte att dom behöver laddas....iaf inte just nu!!

Axeln är ännu så länge bra...efter sista kortison sprutan....titthålen har läkt sig jättefint..har inget ont..eller har inte haft det någon gång efter op.
Det enda jag fortfarande..känner av liite..är att jag är trött.
Men ingen fara egentligen. Det viktigaste här i livet är ändå...att må bra!!

Nu skall jag slappa en stund i soffan...skall snart fixa en kopp kaffe...går faktiskt bra nu...att dricka ett par koppar...har även skippat den laktosfria mjölken i.
Så sakta men säkert..återvänder..kaffesuget!!!

Jag önskar er en fortsatt mysig dag!!

Du vet väl om att du är värdefull...för dina nära och kära!! Berätta även för dom..hur mycket du tycker om och uppskattar dom!!
DU vet..dom orden..kan man aldrig få höra för mycket av!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Ja även Mellerud har snö och det snöar ännu mera just nu, härligt! Jag tar gärna lite av den varan Januari ut! Hoppas kaffet smaka bra där i soffan! Ha det fint! Kram Iréne

    SvaraRadera
  2. I kväll har jag syndat. Jag har ätit en semla, och det var så gott. Första semlan är alltid lite speciell. Var rädd om dig också. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  3. Hej gumman! Kom hem nyligen från en heldag med allt möjligt! Här snöar det minsann också! Fint med lite vitt...Ha en bra nattsömn nu gumman ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika