söndag 8 januari 2012

Godmorgon......!!!

Ja ni läste rätt...har bara varit vaken i drygt en timma!!!
Vet inte vad som hänt det sista...även om jag är vaken liite på natten såå sover jag länge på morgonen!!
Har inte hänt..sen jag vet inte när.....
Annars brukar man ju vakna tidigare..ju äldre man blir...men här är det tvärtom....återgår till tonårstiden...hihi...

Nu har jag iaf..läst tidningen och avnjutit frukosten!! Kikar lite på nyhetsmorgon...och har tänkt "hasa" runt i morgonrocken lääänge!!!

Har kommit liiite snö inatt....men bara såå lite..så det har säkert försvunnit om en stund...

Tror att jag skall baka bl a en Drömtårta..idag...elller tanken är iaf det...:)

Senare i em kommer Lisa hit på fika..men då tror jag att det blir semla!!

Jag önskar er alla...en fortsatt underbar söndag!!!

Njut av söndagen med nära och kära...ta en fika tillsammans..eller bara umgås. Du vet..det behöver inte vara så krångligt. Det viktigaste är att umgås..och ta vara på dom där..små ljusglimtarna....

Kanske har du en släkting....eller en god vän..som det var längesedan du hörde av...
Gör ett besök..ring en signal..eller skicka ett sms..för som DU vet...det kan göra hans/hennes..hela dag!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Båda mina reumatiska följerslagare gör mig kroniskt trött...så jag önskar av hela mitt hjärta att jag kunde vakna utvilad bara för en morgon thihi men icke kvittar om jag sover länge el inte så det bästa är att hålla sig till mannens vanor så blir det lagom thihi!! En semla låter inte dumt men de spänner runt magen nu efter jul så det blir nog en mega runda med vovven istället .......Ha en underbar dag vännen!
    kram wivi

    SvaraRadera
  2. Hej Mysan min..Varmt tack för awarden du söta. Jag blir så glad och rörd. Och grattis till dig som fått den först, du är så värd den. Glad blir jag också såklart över att du har fått sova länge och väl. Men jag har nog rekordet för jag har slocknat rätt efter jobbet både i fre och lör. Bra frusit och tjopp sovit. Lite trist allt. Men idag är det eftermiddagsjobb som gäller så jag hinner susa in en snabbis på datorn i alla fall. Ha en underbar söndag nu gumman och klart vi ska vara rädda om varandra. Du svar kommer snart...

    Kramar Lisa

    SvaraRadera
  3. hej Annika! Tack för titten hos mej,hoppas du haft en bra dag gumman...Ja visst nu kom jag på honom(nä han har sagt det innan) ha en go natt...kramis Gunilla

    SvaraRadera
  4. Hej! Grattis till din Award.. så kul! ja då var det Måndag i morgon ny vecka,med nya upptåg ;) här ska julen ut (äntligen hi hi) kramiz Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika