lördag 7 januari 2012

God lördagsmorgon..!!!

Vaknade tidigt..legat och läst GP..hade ju tänkt sluta prenumerera..på den..men ångrade mej..och det var väl tur!
Såå skönt att ha en tidning..när jag vaknar sååå tidigt ibland!
Har avnjutit min frukost..och sitter just nu, och tittar lite på nyhetsmorgon.

Phu...sedan jag var tvungen att genomgå..operationen..har verkligen kroppen spelat mej ett spratt...el spratt och spratt...men har fått sådana "vallningar"...såå..phu...

Har inte tidigare direkt känt av klimakteriet..blivit lite varm..men det gick ganska snabbt över. Min mamma var likadan.

Men ..men...efter operationen...så har det verkligen, blivit liite kaos i kroppen.....!
Inte nog med att jag var tvungen att genomgå den..utan sedan följde det här med...som ett liitet brev på posten!!!
Ja ja..det går väl snart över..hoppas jag!

Ser ut att bli en grå dag...är +-0c....

Idag blir det en tur till Överby..med mina älskade döttrar!! Efter det blir det ev middg här.

Jag önskar er alla...en fantastisk lördag!

Umgås..och njut av lördagen..lägg alla måsten åt sidan..iaf en liten stund..ta en fika tillsammans..eller gör ngt annat trevligt!!
Det är ju som du vet..dom där små glädjeämnena i livet...som gör det hela!!
Var rädda om er och varandra! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Hej Annika! Tack för titten,visst var det smart med bestick i blomarrangemanget! Ja gjorde en stor op när jag var 31..kom i klimakteriet,fruktansvärt..Fick då höga östrogendoser,det får du hålla på med sa dom efter 17 år sluta jag på eget bevåg(O dotterns tjöt)har INTE känt nåt sen,väldans knepigt men skönt...

    SvaraRadera
  2. Annika! Kika in till mig, du har något att hämta där. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  3. Hoppas dina små besvär ger sig snart! Låter lite jobbigt... och just att det kom med operationen.... :(
    Hoppas ni fått en fin dag tillsammans, du och dina döttrar!
    Jag har skjutsat "småtjejerna" till stallet och det var så soligt och fint ute!
    Kram / Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika