tisdag 6 december 2011

Snöar...men bara liiiite......

God förmiddag!!!

När jag gick upp i morse...såg jag att det kommit nägra flingor inatt. Kommer några få..även nu. För min del får det gärna komma flera...!!!!

Igår kväll..fick jag besök av Josefine och Niklas...såå mysigt!!!
TACK Niklas...för att du fixade mina tv-kanaler!!!!

Har precis avnjutit frukosten..druckit liite kaffe. Men funkar, fortfarande inte...tyvärr!
Längtar ju efter det...och varje gång som jag känner doften..tänker jag...Åhh såå gott det skall bli!
Sedan räcker det med en liten mun..och då kommer metallsmaken direkt....
Ja ja...får fortsätta med te!!!

Vad händer idag då??

Skall träffa älskade Yohanna och ta en fika med henne. Skall bli så mysigt!!!
Sedan hem och fixa lite inför kvällen!
Alltid mysigt att träffa tjejerna...har ju det som tradition..att ses hos mej innan jul!!!

Jag önskar er alla...en fortsatt härlig dag!!!

Ge någon okänd ett leende..eller säg ett hej...för som du vet..det kan göra hans/hennes hela dag!!!
Var rädd om dej och varandra!!! Lev i nuet...njut här och nu!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Grattis Annika till det fina halsbandet, det var du verkligen värd :O) Och vilken mysig och trevlig helg du har haft i huvudstaden.
    Jag hoppas att du vill vara med på min lilla tävling på min blogg. Kramar Katarina :O)

    SvaraRadera
  2. åh va skoj att du ska ha tjejträff nu då! Jaa va skoj det är,imorron har vi julfest i kommunen här.vi skall till ett fint ställe utanför stan.Då ska naturligtvis GUNILLA ha förfesten så nu städas det av lite inför onsdag eftermiddag..Hoppas kaffelusten kommer tillbaka,men te är gott oxå..kramis Gunilla

    SvaraRadera
  3. Ja, lite mer snö kan vi väl få? Men inga jättemängder... ;)
    Ha en fortsatt fin kväll med tjejerna!
    Kram / Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika