onsdag 7 december 2011

Jag vill också......!!!

Ha snö!!! Detta eviga tjatande tänker ni säkert som redan fått snö!!!
Men se här har dagen varit kall och mulen...skall tydligen bli oväder med regn och storm. Snart emigrerar jag!!!!
Fast...hmm..hur blir det då med snö och julen???
Får väl stanna hemma då...:)

Idag har jag tagit en mysfika på stan, med Josefine!
Hon har varit hos frisören...och nu är hon inte blond längre...utan guldbrun...el ngt ditåt...blev sååå bra!!!

Tja vad har jag gjort annars...?
Slagit in julklapparna och ringt vårdecent....så i morgon 09.30 skall jag vara där!

Tror att jag skall "gosa" ner mej i soffan,,,med en kopp te..och en god macka!!!
Sedan ikv blir det såå lugnt....underbart!!!

Så nu mina vänner...önskar jag er en fortsatt mysig kväll!!!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

(bild lånad från nätet)

3 kommentarer:

  1. Här vräker snön ner. På fredag räknar vi med kaos, tydligen. Uppåt 4 dm.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Halloj vännen
    Ja du den där snön kommer tydligen på fredag då ska de kräksnöa över hela landet :( bläääää
    Vi som ska på julbord på lördag och har 10-12 mil att åka då ,inte kul :(
    Ha de så bäst.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Du får tjata så mycket du vill om snö för mig:) Jag vill ju oxå ha snö!!! Här är bara blixthalka och snöslask och regn:(
    Vad fint det låter med guldbrunt hår:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika