söndag 18 december 2011

4:e advent.....



God söndagsmorgon!

Tänk att det redan är 4:e advent....som alla säger..tiden går så fort!

Ännu så länge en mulen dag..och -1c....som jag skrivit så många gånger förr. Snön lyser med sin frånvaro!!

Vad händer idag då??
Sitter just nu och väntar på Yohanna..för vi skall frukostera ihop!! Såå mysigt!!

Sen i eftermiddag..kommer Josefine och Niklas på fika! Skall göra semlor!!!
Sen efter fikat skall Josefine och jag baka lussekatter!

Jag önskar er alla..en fantastisk 4:e advent!

Njut av söndagen..ät frukost i lugn och ro..umgås med nära och kära..och gör söndagen till din egen! För du vet..det är bara DU som kan skapa och fånga din egen dag!
Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Ja, visst har det gått fort!?
    Jag har inte ens fått färdigt julklapparna... ;) Men det ger sig väl, misstänker jag? ;)
    Här fick vi ca 1 dm blötsnö igår. Nu när plogbilen varit här och skrapat ihop det smutsiga slasket, ser det för jä...igt ut! :( Då är det bättre med barmark. Ha en fin 4:e advent fina du! Själv ska jag jobba vid huset. Hela familjen ska göra ett ryck med städning och fix några timmar. Gemenskap! ;) :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hos mej har det snöat och gör fortfarande .Så idag blev det ljust.Åååå vad mysigt att baka lussebullar .Är ju bara så gott.Önskar dej en fin och mysig 4 advent goa vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hei...)) ja dagene flyr av sted..snart er jula over..hehe..eller snart er den her..får ta det i riktig rekkefølge..))

    baksten er i boks hos meg.)) phu...alt som er gjort er godt..))

    Ha en fin søndag..))

    og en riktig riktig god jul til deg om
    jeg ikke skulle rekke innom før jul..))

    klem

    SvaraRadera
  4. Ja nog går tiden fort men ändå känns det bra för det känns som vi får en vecka till jul alldeles gratis i år eftersom det är 4 e advent i dag och julafton på lördag,nästa år är det julafton dagen efter fjärde advent.Då blir det mer jäktigt...eller????

    Kram Min Vän!

    SvaraRadera
  5. Hallojsan!!

    Här är det snö..mest slask då men det skulle till att frysa på..vill helst vara utan :)

    SEMLOR!!.. nu är du bra tidig..men varför vänta med en godsak som den??!!

    Ha en mysig 4:e Adventskväll!!

    Kram Sanne

    SvaraRadera
  6. Heej gumman! tack för titten...ja om du bara visste vart jag vart,närmare dej än nånsin...hihihi...Ha det gott hörs i mooorn..Kramis Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika