lördag 17 december 2011

37 år sedan........

Godmorgon alla goa vänner!!!

Idag för 37 år sedan..var det en 18-årig tjej..med halsont och feber...som skulle göra sitt teoriprov och uppkörning.....

Minns precis hur det var.... gjorde teoriprovet först...klarade det galant..sedan var det körningen kvar..gick också..helt otroligt bra!!!

Så där satt jag som 18-åring..med mitt klarade körkort!!
Vilken känsla..trots att jag var sjuk....
Ja tänk...sååå fort dessa år har gått..och såååå otroligt många mil jag kört
sedan dess!!!!

Om en liten stund skall jag gå och köpa frallor..för att sedan gå hem till bästaste Lisa..och äta frukost!! Såå härligt!!!
Efter det skall jag åka hem till Yohanna och ta en fika..

Jag önskar er alla...en underbar lördag...!!!!


Lägg alla "julmåstena" åt sidan...umgås med nära och kära ist...ta en fika..eller bara ses en stund.
Det är såå mycket stress nu inför julen..men som jag sagt tidigare...vem mår bra utav all stress..när julen sen kommer..är det ju meningen att man skall njuta och må gott!!
Så nu mina vänner..umgås..hellre en stund idag!!
Var rädda om er och varandra! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Nu får du mig att minnas när jag fick mitt körkort:) Då var man ung och grön:) Ha en fortsatt fin helg.

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  2. Ja du åren går ;) jag har haft mitt i 23 år o också rattat många mil,älskar att köra bil! här regnar det o snö blaskar.. o jag har avklarat dagens jobb! ha det gott! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Jag tog körkort i Lysekil och det fanns (och finns väl fortfarande inte som jag kan komma på) ett enda stoppljus, det var augusti och inga problem och det var också några år sedan, jösses vad tiden går.
    Tack för dina omrsorger, det är skönt när någon bryr sig, och faktiskt, jag fick penicillin igår, men än har den inte verkat. Har "husdoktor", inte min man, men nära, så det är bra, men dom säger alltid, Äsch, det är inget att bry sig om, men jag tycker inte om luftrör och lungbesvär....
    En riktigt härlig adventhelg
    Agneta kram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika