tisdag 20 december 2011

20:e december.....

Tänk..bara 4 dagar kvar!! Tycker inte det var längesedan jag satt här och skrev...att det var 6 månader kvar.....tills julafton!!!

Igår var Josefine och jag på en liten roadtripp..var vägen om hennes jobb och hämtade lite saker..sen åkte vi vidare till Torp...
Var nästan inte en enda människa..så skönt!
Kanske kan bero på att vi var där vid 19...och affärerna stänger 20...:)

Nu har jag precis avnjutit min frukost...skall strax fixa till mej...för att sedan vid 10..ut på stan och träffa Malin och hennes dotter Julia.

Sen efter det skall jag luncha med Lisbeth.
För övrigt..blir det en lugn dag!!

Jag önskar er alla...en fortsatt underbar dag!!

Livet är inte de dagar som passerat..det är dagarna du minns!!
Så njut..fånga och skapa din egen dag!! Var rädd om dej och varandra!! Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. Hej Annika! Javisst dukar fram en fjärde tallrik då...Kl 1 är det lunch!hihihi...Hoppas du får en mysig dag med kompisar...Fattar inte heller att det redan är 20 december...Snart vänder det...Kramis på dej Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej! ja nu är det bra dagar till Jul,skulle vilja ha lite mer tid kvar,för att njuta av allt innan..sen ett tu tre är det nyår o nytt år ;) ha en fin dag! här snöar det nu.kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Fattar inte heller hur fort tiden springer fram !Vad mysigt att luncha med en vän.Mys och njut ha det bäst rara du .Ha en fin tisdag julkram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Lät som du skulle ha en mysig dag igen. Roligt när man kan träffa folk så där och bara vara.
    Ja, nog brukar det vara så att man glömmer en del, men då får det banne mig vara, haha. Höll på att glömma att jag skulle göra jansson!! Då hade nog gubben blivit sur, haha.
    Hoppas du fick en fin dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  5. Tack, tog ditt råd och gick till farbror doktorn, sjukskriven veckan ut. KRAM

    SvaraRadera
  6. Halloj Mysigaste Mysan.. Ja du nu är det nära. Jag försöker undgå att tänka så mycket jul eftersom den blir lite sådär iår. Hinner ju inte ett DUGG alltså. Men köpa klappar och äta hinner jag iallafall, hahahaa. Och sitta i bilen. Undrar om man skulle ta och fundera på nån sorts minihelikopter med jetdrift såklart då. Älskade vän så underbar du är som bjuder in till ditt hem. Jag ska då komma det vet du. Men nu ska jag försök ratta till Dalarna i veckan och terrorisera barnbarnen med pussar o kramar. Och krama om sonen som kommit hem från USA. Så glad att du verkar må bättre mysmoster där. Var nu bara rädd om dig och ha den Bästa av Jular för nu går vi mot våren sen... Och fika på Snäckan, jiihaaa....

    Kramar Lisa

    SvaraRadera
  7. Hejsan gumman
    Tack för din goa kommentar ,den värmer.
    Ja du låta bli att stressa i butiken under jul är svårt,de är bara att köra på ;)hjälpa till och bara le;)
    Låter skönt att vara ute och shoppa utan massa folk,ska bli spännande att se hur mycke folk de är ute i morgon...
    Ha de så bäst vännen.
    Kramar Anette

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika