onsdag 16 november 2011

Underbara låt.....


Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. En fiin låt verkligen! Jaa så kul är det me ena tös som gillar sin mamma mycket(tror jag,hihi) Sonen också men han shoppar inte gärna med mej! hihi ha en go kväll gumman o du får krya på dej du ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att höra om din operation men glad att höra att det gick bra!
    Håller med dig - jättebra låt:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  3. Hej Annika! vissa beslut är svåra att ta men känns nog förmodligen skönt när det är gjort! ha en fin kväll o hoppas du mår bättre dag för dag.Kramiz Jessica

    SvaraRadera
  4. Skratt... den låten nämnde jag i min blogg i lördags ;) Den får mig att tänka på NY... Första gången jag hörde den var på planet över dit! :)
    Jättebra låt. Duktig tjej!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Mysan mysan.. Ja det är inte lätt här i livet. Men ja ibland måste saker mogna fram. Fast de går banne mig segt ibland, ja här iallafall. Härlig låt. Såå glad att du är lite bättre och hoppas kaffet börjar smaka igen. Du får ju inte sluta med de, för jag kommer ju sen vet du. Snäckan och de. Ha de fortsatt gått nu. Har inte fått fjutt på mailen här i Norge än...

    Kramar Lisa

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika