onsdag 9 november 2011

Tja..då skriver jag här igen.....

Undra om det kan bero på att jag är uttråkad och inte har någonting att göra...hihi...

Är ju inte den personen som sitter still precis..men se..idag..har jag suttit/legat mest hela dagen i soffan.
För att förgylla tillvaron lite...så var Josefine här förut och fikade...sååå mysigt!!!
Precis vad jag behövde.
Hon hade varit och tvättat min bil,,,gulligt..sen har hon varit och köpt delar till sin..bil. Så nu hoppas jag att hon kan hämta den i morgon!

Nej lika bra..att dra filten över mej igen....
Nu hoppas...och håller jag tummarna!!! För att febern är borta i morgon...om inte...blir det förmodl...nytt besök på Näl!

Önskar er alla en fortsatt mysig kväll!!!
Gör som mej...kryp upp i soffan...svep filten om dej..drick ngt varmt...läs en god bok...eller bara var! Ta vara på dom små ljusglimtarna i tillvaron....
Var rädda om er och varandra!



Kram/Annika

10 kommentarer:

  1. Fin text. Nä, perfekt hoppas jag inte på, för det är omöjligt, men ibland känns det som det inte ens räcker till att vara en bra mamma.

    Krya på dig och håller tummarna att febern är borta imorgon.

    SvaraRadera
  2. Det gör du så rätt i att skriva igen...Ja nu måste du bli pigger! Har varit ute o krattat miljoner med LÖV med gubben...bra tidsfördriv! Kram på dej gumman ♥ Gunillasljusglimatr

    SvaraRadera
  3. Vilken bra text!
    Den lånar jag gärna, om det är ok?
    Hoppas din feber går över så du slipper iväg!
    Krya på dej!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  4. Var hittar du alla fina citat verser?..alltid tänkvärda! hoppas du piggar på dig! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  5. Hallo Mysan...Hoppas allt är bra med dig. Vi är väl ena skruttgummor just nu men men.. Blir lite orolig när du inte skrivit nåt idag. Själv har jag inte uppfunnit nån ställning förrän idag som funkar någorlunda att skriva i,hahaa. Umgåtts med en surtant och herr voltaren i flera dagar nu. Önskar att du ligger hemma i soffan och myser hjärtat. Var rädd om dig.

    Kramar Lisa

    SvaraRadera
  6. Välkommen att besöka bloggen tre tanter, tre 50-talister som skriver det hjärtat är fullt av för tillfället...och änglar finns!!!

    Tant Gredelin

    SvaraRadera
  7. Tänkvärda ord! Hoppas det går åt rätt håll och att du mår bättre nu. Ha en mysig fredagskväll och helg!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  8. Önskar dig en riktigt härlig helg nu vännen!!!

    Kramis sanne

    SvaraRadera
  9. Hur är det Annika? Jag börjar bli lite orolig nu när du inte har bloggat sedan i onsdags. Är du fortfarande tussig? Saknar dig. Kramar Katarina :O)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika