torsdag 3 november 2011

Tack..alla underbara!!!!

Är såå rörd och tacksam över era kommentarer!!! Tack för att ni bryr er om mej!!! Måste även tacka för smsen jag fick igår!!!

Var på Näl  vid 11.30 igår..älskade Josefine var med tills jag kom ner till central op...sen åkte hon till jobbet...

Runt 13.00 el ngt..rullades jag in fick nål i armen osv...sen in på op..där tog bl a narkosläk emot...satte mask..och bad mej säga ifrån när jag började bli yr..vilket jag gjorde..då sa sköterskan..blunda Annika...

Japp..sedan minns jag ingenting förrän jag vaknade och var påväg till Uva.
Underbar personal...mådde som en prinsessa, när jag vaknade..förmodligen för allt jag fick innan sövningen...underbart!!!
Blev kallad "Solskensprinsessan" av en sköterska..för att jag var så positiv..och mådde så bra!! Hi hi....

Låg där en liten stund...fick smörgås..och sedan gick jag till "relax avd "..värre än värsta hotellet...satt där en stund..tog en kopp kaffe fick även ringa äslakade Yohanna..så hon hämtade mej!!

Sovit hos Josefine och Niklas inatt..såå mysigt...men var såå trött igår kv...och idag..mår jag finemang..men ..har liite ont i halsen..och känner mej lite seg i kroppen.

Tack älskade döttrar för hjälpen!!!!

Åkte hem tidigt i morse......

Mr Mys..varit här på låångfrukost...härligt!!!

Om en stund skall jag träffa Lisbeth och luncha..sedan får jag se vad som händer.
Behöver kanske vila liiite..och vädret är ju grått och trist...så vad passar bättre än att bara vara!!!

Fröken Mys..önskar er alla en fortsatt underbar dag!!!

Din bok. med oskrivna blad...börjar snart bli full..av blad som du själv skriver varje dag!!! Så gör det bästa av varje dag..lev.. njut..och försök se det positiva i allt!! Livet blir såå mycket lättare då!!!
Var rädda om er och varandra!
Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. Åh va gott att höra att du är hemma igen o att allt gick bra...Idag är det en vilodag för både dej o mej förstår jag...ha det gott Kramar Gunilla ♥

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att allt gick bra och att du är på benen och hemma igen!!
    Grått och novembermörkt så det gäller att lysa upp tillvaron med ljus och vackra ord. De hittar jag alltid här!!

    må så gott vännen!! Kram Sanne

    SvaraRadera
  3. Så skönt att allt gick bra och du mår bra:) Ingen dålig titel du fick;)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Skulle precis börja skriva det de andra som har hunnit före mig skrivit, skönt att allt... jag håller med dem :O) Ha det gott. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  5. ÅÅåå vad skönt att höra att allting har gott bra och att du mår bra.Fint öknamn du fick men det stämmer in.För här blir jag alltid glad.Du är positiv go och glad alltid och det gillar jag.Ha det bäst rara du .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Halloj vännen
    Så skönt att allt gått bra :)
    Tack för dina goa kommentarer hos mej,dom värmer.
    Förlåt att jag är lite dålig på sånt nu men ska försöka bättra mej.
    Ha en underbar helg ,vila och va rädd om dej.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  7. Ja tack du goa för titten,hihihi kanske ska förvarna syrran om vad jag skriver om henne,hihi..Nja det kanske bleve dyrt för henne om hon ska ge alla vad hon ger mej,håller med dej! Hur mår du annars då? Hoppas allt går åt rätt håll.. ♥ Kramar Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika