fredag 25 november 2011

Storm........

Godmorgon.. mina goda vänner!!!

Oj oj..som det blåser..och värre skall det tydligen bli! Mulet..grått och mörkt..så skönt att sitta här med tända ljus och en god frukost!!!

Vädergudarna lyssnade tydligen inte på mej..eftersom jag ville ha liite snö....ja ja..vem vet..den kanske kommer!

Idag skall jag luncha med bästaste Lisbeth..var ett tag sedan..så det skall bli mysigt!
Sen i eftermiddag skall jag träffa Josefine...och det får bli bl a en tur till Torp.
Måste ju som jag skrev igår..köpa en ny ljusstake.

Igår var jag i mitt källarförråd...skulle ta upp två vita ljusstakar, som jag hade tänkt ha i sovrummet...ist för den guldfärgade som jag brukar ha!

Tror ni att jag letade...mmm...hittade jag dom...NEJ....vart i hela friden har jag gjort av dom????
Kan jag ha slängt dom....? Tror ju inte det...så jag får ner idag igen...och riva runt en gång till i lådorna.

Visst är det störande...när man vet..eller tror sig veta..var saker och ting finns!!!

Jag önskar er alla....en underbar dag..!!!

Kom ihåg...ibland när det känns tungt...att just DU...är så värdefull och Älskad av många!!

(bild lånad från nätet)

Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Hej Vännen vi får hoppas att du hittar dina stakar, men det är ganska lätt att kasta ibland.
    Du hittar dom säkert i dag. jag villockså ha snö nu tycker inte om gråväder. Du får krya på dig nu o ta det lungt. Många kramar Beijan

    SvaraRadera
  2. Hör att det är fler än jag som letar o letar efter saker ;)) hoppas du fann det du sökte! önskar dig en fin första Advent ♥ kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Ja, nog är det konstigt att saker och ting bara försvinner. Eller slutar att fungera när dom legat undanstoppade över sommaren!!
    Tror inte vi behöver be om snö. Den lär nog komma är jag rädd. Till skillnad från dig så längtar jag INTE efter snön som du märker, haha.
    Hoppas du får en fin fredag och första advent.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!Tack du goa för titten hos mej! hoppas du hittar det du söker,kan gärna bli så...*blink' nu körven gjord..pepparkakor på 5kg efter lunch! hhihi..Kram på dej Gunillasljusglimtar

    SvaraRadera
  5. Tack för titte. Ja nu är vi less på blåsten, som norrlänning vill jag ha snö nu! Hoppas du får en riktigt fin 1:a advent. Kram Lotta

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika