torsdag 17 november 2011

Gokväll på er......

Tänk att jag är vaken...och är uppe fortfarande..helt otroligt!!!

Mår ganska bra...men tänk..jag sorterade tvätt förrut..och blev helt slut....

Så här sitter jag nu igen...i min lilla soffa.

Min lilla mamma kom i morse.....och hade med ..denna bukett....






Älskar gula rosor..är det vackraste jag vet.....

Tja vad har hänt annars?
Jag har haft besök nu i em av Gund och Carina....och nu ikväll kom Josefine hit en sväng på fika...såå mysigt!

Annars en lugn dag...och nu som sagt har jag sjunkit ner i soffan...igen...!!!

Önskar er alla en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra...kom ihåg...somna eller skiljs aldrig som ovänner...för som du vet..livet kan förändras i ett slag!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Halloj Mysan du goa.. Samma sak med oss när det gäller piller också,hahha. Ibland undrar man om dom har betalt för recepten de skriver ut. Man kan få hur mycket och allt vad man vill. Men näää fast jag måste ju krypa till korset och erkänna att jag har en medicin dååå. Ja de var de. Och ja du jösses vad man tänker numera. Vilka underbara rosor mamsen kom med till dig. Lyser upp så vackert. Önskar jag kunde ge dig en hel famn så du blir frisk och pigg. Men nu har jag kanske en chans att komma ikapp dig när det gäller lufsandet. Jag kommer få en sån där springmaskin du vet till helgen av min man så jag slipper klättra runt här i bergen. Gym kostar ju massor minst 600 i månaden här. Så nu du Mysan, here I came. Nää nu är jag elak, ha de bäst nu och pigga på dig. Allt kraft och energi till dig och ha så gott med mamsen nu...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Åh lilla mamsen vet vad dottern gillar förstår jag..Jag fick ALLTID vit Azalea eller Cyklamen av lilla mamma..Skönt det går bättre o bättre gumman...Krya på dej Trevlig helg! Kramis Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika