lördag 19 november 2011

Godmorgon mina vänner......!!!

Ännu en grå dag..men varmt..har lite drygt +10c. Helt otroligt och det är den 19:e nov...

Lilla mamma och jag har avnjutit frukost...och nu är hon påväg till optikern..för att förhoppningsvis få ordning på sina glasögon!
Det komiska är...att hon ser bättre utan glasögon....!

Tja vad skall vi hitta på idag då..?
Vi skall fika tillsammans med Yohanna och Josefine,,,vet inte vart...stan..el Snäckan..kanske...

Lilla mamma skulle vilja ta en tur..till Torp,,,men vet inte om jag klarar det....
Känner mej annars riktigt pigg idag..el pigg och pigg..men det bästa som jag känt mej på lääänge.

Nu mina vänner skall jag gå och fixa till mej.

Jag önskar er alla....en fortsatt underbar dag!!!

Försök att se varje dag som en gåva....skapa och fånga dagen..gör allting till det bästa..även om det känns lite svårt...så är den där lilla positiva tanken..varje dag..guld värd!!
Var rädda om er...och varandra!!! För som DU vet...du..är såå värdefull för många!!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Tack du goa för titten hos mej! Ja ta inte ut dej för fort nu du...Vila o sov o tjöta...Ha det gott med mamsen Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hallojsan!!

    Det där med glasögon och hur synen kan förändras åt olika håll är underligt! Ska med min lilla till ögonkliniken på måndag. Där är det tal om operation.

    Hoppas att ni hittar ett riktigt mysigt kafé och att ni får en lååång fika stund tillsamman!!

    Kramisar till dig min vän!!

    //Sanne

    SvaraRadera
  3. Hej! ja att det är så milt för årstiden är otroligt! ta det lugnt,hasta inte i väg utan låt det ta sin tid!kram kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Låter inget vidare att du mår som du gör. Hoppas verkligen att det vänder snart. Och att ni fick en fin fikastund.
    Ha en fortsatt bra lördag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika