onsdag 23 november 2011

Fixar dag.......

Hade en såå mysig fika med Åsa...och tänk..jag blev bjuden...för hon tyckte att jag behövdes piggas upp!!!
Så gulligt!! Tack..snälla!!!

Sen gick jag hem...strök lite tvätt....bytt gardiner i sovrum..och kök....börjar bli lite jullikt...hihi...
Skall sen kolla så att ljusstakarna fungerar....kan ju vara bra..innan,,jag sätter fram dom!!

Nu ikväll kom bästaste Lisa..på fika....sen har hon skruvat och skruvat...ihop mitt nya bord!!! Blev sååå bra...Tack, snälla Lisa för hjälpen!!!

Visar bordet på bild i morgon.

Har precis tittat på Kalla Fakta...har inga ord...för vad jag tycker om SOS Alarm....!!!
Nu skall jag fortsätta titta lite på tv:n....sedan skall jag gå in och betygssätta läkaren jag hade på NÄL. Gör det på Doktorsguiden.

Jag önska er alla en God Natt....och att ni sover gott...och drömmer underbara drömmar!!!!
Ligg nära och håll om den du tycker om/älskar!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Gokväll Mysan..Jisses vad du hinner med. Eftersom jag inte ens vet om jag får fram mina julsker har jag inte bestämt om jag ska byta några gardiner. Lite sur är jag allt. Jädrans kartonger.. Härligt att ha vänner som finns när man behöver dom, spännande att se bordet sen. Var lite rädd om dig nu hjärtat..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Hej vännen, jag har varit borta ifrån bloggvärlden ett tag, å jag ser nu att det har hänt en del!!!! Mycket dax för en fika! kram Annika

    SvaraRadera
  3. Har ingen att ligga nära och vaknade på tok för tidigt. Men fredag natt, då ska jag minsann njuta av sällskapet.

    En fin dag önskar jag dig...

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika