lördag 15 oktober 2011

Underbara Gustavsberg......

Om ni visste vilket väder..det blev idag...!!! I morse var det ju mulet...men sedan tittade solen fram..och det har den gjort heela dagen!! Blåst givetvis..men en underbar höstdag!

Hämtade upp Josefine så vi åkte till Snäckan..mycket folk!!
Efter fikat gick vi en promenad...är såå vackert....några bilder kommer här....


 Massor av löv...


 Här inne kan man dricka brunn...




 Trångt mellan husen...


 Undrar...hur kom man in...? Det fattas en trappa....




 Kastanje tjejen...:)

 Sengångare..haha...

 Underbara socitetssalongen...där jag hade mitt kalas för 5-år sedan....






Vilken underbar eftermiddag vi hade...tror ni att vi skrattade...när en del av bilderna togs...:)

Sen när jag kom hem..var jag i källarförrådet..och fixade lite...har även målat två lampfötter...samt kanten framtill på alla hyllor i köksskåpen...vilken färg..? Vitt såklart..!

Ja det var den dagen med soffmys..hahaha

Men nu..väntar det däremot..skall bara vara...titta på tv:n och bara ha det gott!!
Önskar er alla en fortsatt mysig lördagskväll!!
Var rädda om er och varandra...somna eller skiljs aldrig som ovänner...för du vet...att livet kan snabbt förändras!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Åh tänk så sa min mamma alltid, att aldrig somna osams, det har jag i ryggmärgen på något vis. Bra att du påminner!

    Hittade precis in till din andra blogg... och vet inte vad jag ska skriva, oj vilken tuff resa det måste ha varit. Ofattbart. Ens barn... Så skönt att läsa att detta ligger bakåt i tiden, och att allt verkar bra idag. STOR kram till både dig och henne som klarat er igenom detta svåra.

    SvaraRadera
  2. Kram Annika :O) Jag ser att du har fångat dagen, underbart. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  3. Hej! vilka fina bilder,en mysig dag ser det ut som ;)) roligt när man kan umgås så med sina flickor som du gör! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  4. Jag försöker oxå leva efter dom orden!Ville bara önska dig en underbar helg!

    Kram wivi

    SvaraRadera
  5. Låter som en trevlig och mysig tur. Och massa vackra platser har du fotat. Hoppas söndagen blir lika fin!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Hei. Tusen takk for koselige ord ho meg. Så fin tur dere har vært på. Nydelige bilder.

    La meg som følger hos deg

    Ha en fin dag

    Klem Bente

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika