fredag 14 oktober 2011

Löptur..bl a....

Mötte upp en lycklig Yohanna idag!! Tror inte riktigt hon förstår..eller..jo det klart hon gör!!!
Tjänsten hon har fått..är från 1 nov..såå det är ju snart!!! Såå kul för henne..även om det inebär ett pendlande.
Men det är det många, som gör...tex Josefine!!!

Yohanna och jag gick till Lejas...och där träffade vi älskade Josefine..hon var där med några av sina tjejkompisar, och fikade.

När jag sedan kom hem...bytte jag om....på med löparkläderna och ut.
Såå skönt...kändes som om jag svävade fram...är inte ofta det känns såå lätt.
Gäller att ta vara på dom tillfällena...hihi.

Ikväll blir det en lugn kväll...kika lite på tv...bl a.

Önskar er en fortsatt härlig fredagskväll!!!
Med fredagsmys...eller gofika...haha....
Ät och drick ngt gott..eller varför inte bara "var."..njut och var rädda om  det ni har!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Å, så roligt att din dotter "blivit med jobb"!
    Grattis till henne!!

    Hoppas du får en go kväll!

    Kram Annica - Vårt lilla bo

    SvaraRadera
  2. va roligt för dottern,kan riktigt känna den känslan. Jo här har ju varit en så trevlig systerdag...Så kul man kan ha...Vi har igentligen lite med hennes dotters 25 årskalas att dona med men vi sket i allt,hihihhinner det mä...Jasså har du varit mycket i Skövde? Har bott där själv fast på 70 talet...Kram på dej snälla vän/ Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika