lördag 29 oktober 2011

Håller tummarna....

God förmiddag på er.....!!!

Idag håller jag tummarna för älskade Josefine som skriver högskoleprovet!!!!

Hon har precis varit här en snabbis på en kopp kaffe...och kommer sedan tillbaka igen..för lunch.
Härligt att jag bor nära...så att hon kan komma hit!!!

Ser ut att bli en underbar dag!! Solen har precis letat sig igenom molnen..bara såå ljuvligt!!
Hösten visar sig ännu en gång från sin bästa sida...!!!

Nu skall jag strax iväg...träffa Pia på stan och ta en lördagsfika! Mysigt!!!

Fröken Mys...önskar er alla en underbar lördag!!

Ta vara på dagen..njut..för som du vet..det gäller att göra det bästa av varje dag..och dagen idag..kommer inte igen!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Jag är glad att inte jag ska göra högskoleprovet! Det lät som väldigt mycket matte i år och det är väl inget önskeämne, haha.
    Hoppas det går bra för Josefine och att ni får en härlig helg.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för Josefine att hon klarar provet!Låter som en härlig lördag.Önskar dej en mysig lördag söta vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Halloj vännen
    Ja nu håller vi tummarna hårt :)
    Solen tittar fram här också ,så skönt.
    Tack för din kommentar ;)
    Ha en underbar lördag.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  4. Då håller vi dom där igen...tummarna1Då blir det gofika då förstår jag...ha det gott Kramis Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika