lördag 22 oktober 2011

Gokväll....

Vilken grå och trist dag..det varit idag! Vädermässigt alltså.....

Lilla mamma och jag har varit på Torp..fikade och sedan gick vi i lite affärer. Mamma handlade lite nytt...:)
Jag köpte innetofflor...som jag överraskade Josefine med!! Hon blev jätteglad.

Sen efter Torp var vi på Blomsterlandet..tyvärr hade dom inte invigt juldelen i butiken ännu. Men fanns några tomtar ute i butiken.

Sen hem..lagade middag...lövbiff bl a och ett glas rött...och till efterrätt...nygjord äpplepaj....

Nu har vi satt oss tillrätta i soffan...skall snart värma lite glögg..och till det lite pepparkakor..:)

Önskar er alla en fortsatt mysig kväll!!!
Njut av kvällen..och bara ha det gott!! Var rädda om er och den du tycker om/älskar!! Kram//Annika

7 kommentarer:

  1. Hej vännen
    Tack för din rara kommentar :)
    Åhh va mysigt ni haft/har de :)hälsa mamsen.
    Ha de bäst.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  2. kathas kortmakeri22 oktober 2011 kl. 21:46

    Hejsan!
    En nykomling som har tassat runt på din fina blogg. En trevlig runda.Tack!
    Välkommen in hos mig om du får lust.
    Kram
    Katha

    SvaraRadera
  3. Var rädd om dig Annika, för det finns bara en av dig och det är du. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  4. Hej Mysan.. Nu blir jag orolig , ingrepp är väl inget allvarlig ?? Min goa vän..Skönt att du har sällskap iallafall. Mycket mys har de varit iallafall, härligt. Och mamsen hänger med. Själv har de inte blivit så mycket ledigt i helgen och nu blir det att susa tillbaka till Norge. Önskar dig en fin vecka gumman och var rädd om dig nu. Visst är det UNDERBART med alla ljusen nu...

    Massor av KRAMAR Lisa

    SvaraRadera
  5. Hallojsan vännen!!

    Gårdagens väder var inte det bästa..men idag har iallafall vi en ljuvlig höstdag! det gäller nog att ta tillvara på den för att njuta av färgerna på bladen..Jag har en känsla av att de kommer ligga på marken nästa helg!!

    Jag ser att det njöts en massa på mat och dryckfronten igår! HELT RÄTT!!

    Ha nu en riktigt fin avslutning på helgen!! Varma kramar ifrån Sanne!!

    SvaraRadera
  6. Hej Annika! ja igår var vädret trist MEN IDAG så har det varit underbart! Mmm glögg o pepparkakor mums det ..Kram på dej Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika