måndag 24 oktober 2011

Godmorgon....

Ett grått och trist väder..och ungf +3c..regnet hänger verkligen på hustaken.....

Uppe tidigt..tvättar för det är ju måndag..hihi...

Sen har lilla mamma och jag avnjutit frukost...är ju såå mörkt ute..så jag hade massor av tända ljus i köket..sååå mysigt!!
Det är ju bl a det som gör denna årstiden så mysig..alla dessa ljus!!!

Nu skall jag strax hoppa in i duschen..sen skall lilla mamma och jag gå en sväng på stan..ta en liten fika..innan hon styr kosan hem igen.

Fröken Mys..önskar er alla en fortsatt mysig dag.....!!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Hej! som vanligt uppe med tuppen ;)) och nya upptåg på gång! men visst är det roligt att det händer saker om dagarna..ha det gott vännen med mamms) kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Jag skall iväg och fota veckans nyheter, och lite julsaker. Folk mailar och frågar om det. Ha nu en fin start på denna härliga vecka!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Solen skulle synas idag, men än så länge är det mulet och disigt. Man får väl ta sig en kopp kaffe kanske. Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Hejsan vännen! Ja det är inte bara jag som är uppe med tuppen.Här var så dimmigt i morse så jag såg inte till grannen.Härligt att tända ljus och mysa.Ha en skön måndag rara du .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Hej vännen! Tack för titten,alltid så snälla kommentarer!Ta väl hand om mams idag nu då..O MYS riktigt.Ska ge mej till skogen lite tror jag i eftermiddag..Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  6. ja, visst är det mysigt med mörkret så man får tända ljusen! ;) Hoppas din dag med lilla mamma blev underbar!
    Kram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika