onsdag 26 oktober 2011

God förmiddag..eller god kväll......

Hej mina vänner!!

Ja ..vet inte riktigt..om det är förmiddag eller kväll för mej...:)
El jo det klart jag vet....men har varit vaken sen 01.45...och inte kunnat somna om....måste säga, att det är lite jobbigt.
Gick upp 06.00..och hämtade GP...

Varför sover jag så dåligt? ..Ja, säg det..funderar eller grubblar inte på ngt.
Men ena stunden är det för varmt..av med täcket..nästa stund för kallt..kudden är för varm..vänder den..undra hur många ggr per natt?
Sen klart..hö axel..gör ju inte saken bättre...ja ja..det är ännu en gång..bara till att göra det bästa av allt!!!

Idag är en regntung dag..blåser...såg ett tag ut som om det skulle bli snö...men nu kommer några regnstänk..ist..

Startade upp morgonen med frukostmys....
När Mr Mys kom, så var det såå mörkt..men hade tänt massor av ljus...och sedan frukost i lugn och ro..mmm.

Sen har jag gjort en äpplepaj..Lisbeth kommer hit i em på fika..och hon gillar pajen jag gör...så då blir det till att bjuda på den.
Har även passat på att göra en ananaspaj.....!!!

Tja..så vad händer mera idag...?
Skall hämta älskade Josefine sen..och vi skall ta en sväng till Snäckan...sen i em..kommer ev Mr Mys...och senare Lisbeth....


Eftersom jag gillar julen..snön..och Peter Jöback..så måste jag bara...




Fröken Mys..önskar er alla en mysig dag!!!

Sitt inte på ålderns höst..och ångra saker och ting som du inte gjorde...
Utan försök..göra det du vill..så långt som det är möjligt...Det är Bara Du..som kan forma och skapa..ditt liv!! Var rädd om dej!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Tack för jöback! Visst börjar man längta liite till åtminstone advent som kommer först! Jaa finns "bara jag" säger gubben som har så många kalas...hihihi Ska prata,prata,prata...
    Lilla vän inte skoj detta med såna sömnsvårigheter.Är det klimakteriet tror du? Har en jobbark som har det så besvärligt(på nätterna också) Ha det gott Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Ha ha precis vad jag oxå tänkte på klimakteriet..men i dag såg jag på hälsokost att man kunde fästa en liten mojäng"magnet" fram på troskanten kanske något att fundera på..

    Hoppas det blir bättre!
    Va rädd om dig
    kram wivi

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika