tisdag 18 oktober 2011

Ett liitet inlägg..igen.....

Är liite kul..att en del av er funderar på vad jag jobbar eller har jobbat med.

Jag har jobbat..men är sedan 11år hemma helt... p.g.a mina onda leder..och en kropp som värker och inte riktigt vill det jag vill...ibland...

Så vad har..jag då jobbat som....



Känner att det blev en repris av tidigare inlägg...men vad gör det!!
Fick denna keramiktjej, av mitt ex..när jag slutade skolan -77. Skall föreställa...lilla mej...hihi

Önskar er alla en riktigt God Natt!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Jag måste nog säga att du var MYCKET snyggare i din uniform i verkligheten på den tiden då det begav sig!! kram Annika

    SvaraRadera
  2. Jaa så kul att få veta lite mer o mer om sina vänner här...ha en bra onsdag gumman Kramis Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika