fredag 23 september 2011

Hej..hopp....

Solen har visat sig hela dagen...och det har som vanligt blåst.....

På fm åkte lilla mamma, Josefine och jag till Överby. Fikat och kikat lite i affärer. Fick svarta lite kraftigare boots av lilla mamma..riktigt snygga!!
Men var ju ett företag..innan jag kunde best mej ...för vilken färg jag skulle ha..stackars Josefine...
Men tack..för tipset..blir kanon med dom svarta!!!
Sen köpte jag den efterlängtade boken....


 Har läst hennes tidigare böcker...och jag älskar hennes sätt att skriva!!!

När vi sen kom hem..lagades det middag...lilla mamma hade sett ett recept..som vi gjorde.
Var kasslergratäng..med pasta..broccoli..paprika..en god sås på sweet chili..creme fraiche..osv..
Var såå gott...och till det avnjöt vi ett glas rött!!!

Så det blir inget Snäckan ikv...utan snart  blir det ist..lite ost..kex..och ytterligare ett glas rött!!!

Önskar er en fortsatt underbar fredagskväll!!!
Mys..njut...ät och drick något gott..och bara ha det bra!!! Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Jag älskar också hennes böcker. Nästa bok som liger på tur att bli läst är just denna bok.
    Ha nu en fortsatt trevlig helg.

    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  2. Kikar in och önskar dig en trevlig helg. Kramar Katarina :O)

    SvaraRadera
  3. Låter som en riktig mysdag! Receptet lät gott!!!
    Har oxå köpt hennes nyaste bok, men beställde via adlibris och fick någon sorrts "limited edition" med en annan framsida, en tecknad bild på henne själv som ängel... Inte alls lika snygg som din! ;) Gillar oxå hennes böcker, men de första var egentligen de bästa. Men kan ändå inte låta bli att köpa. För dej som bor i trakterna, blir det kanske en speciell känsla att läsa, kan jag tänka mig? :)
    Ha en underbar lördag!
    Kram min bloggvän! :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika