måndag 1 augusti 2011

Sol och varmt.....!!!!

Hej på er!!

Ja ni läste rätt...ännu en underbar dag...varit lite moln men annars sol och såååå varmt!!!

Började dagen med en löptur...trots lite kläder...var jag ändå..genomsvett... klockan  var ändå bara 07.15 när jag gav mej ut.

Sen hem...och avnjöt frukosten på balkongen med lilla mamma!

Efter det gick jag till frissan skulle klippa mej och bleka slingor...trodde jag....!
Jo klippa mej skulle jag...men inte bleka slingor denna gången...hmmm....hur som står inte ut i 6v...utan fick en tid för slingor..nästa vecka.

Tänk vad man vänjer sig...att ha en viss färg på håret....

Hade någon sagt till mej för tja...10 år sedan...att jag skulle klippa av mej mitt låååånga hår...och ist ha det kort..med blonda slingor....
Då hade jag förmodligen tittat på vederbörande och undrat om den var riktigt klok..hihi...

Men vilken tur...att jag best tid...och gick och klippte av mej allt det långa...och ist blev kortklippt...så mycket bättre!!!

Efter klippningen mötte jag upp mamma på Lejas...så vi tog en kopp innan hon åkte hem.

Har som ni säkert redan förstått...världens snällaste mamma...när jag påpekar det...säger hon jämt..." Men jag har ju bara dej och töserna "....
 Tja...det är väl tur..kan jag säga då...att vi har varandra!!!!

Suttit lite i solen på balkongen.....
Sen var Josefine här en snabbis...hon lånar min bil...för hon skall jobba...och hennes lilla "Sune" (bilen alltså)
krånglar igen!!!

Tja vad händer mera idag då....? Får se...ev skall jag träffa en god vän senare....

Nu önskar Fröken Mys... er en fortsatt underbar måndag!!! Var rädd om dej...för det finns bara en som DU! Kram/Annika



                                              (bilden har jag lånat av Josefine)             

3 kommentarer:

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika