onsdag 3 augusti 2011

Knackade det....?

Godmorgon mina vänner!!

Tack för alla kommentarer, både från gamla och nya läsare!!! Ni skall veta att jag blir såå glad..när ni gör ett litet avtryck!
Tänk...jag förstår inte....att sååå många kan vara så intresserade av vad jag skriver!!?
Men ni skall veta att det värmer oerhört i mitt lilla hjärta!!!

Vaknade 04.30 med ett ryck!! Knackade det..?? Kunde slagit vad..hur mycket som helst..att det gjorde det!!! Men...nej...det var ingen...
Var väl kanske ett önsketänkande..haha...nej skojar bara!!!

Kan ev ha varit GP som kom då...men tänk..så konstigt..du vaknar och är övertygad om att det knackar...och så är det ingen....

Men vad är det som händer...? Ser just nu på tv 4a nyheterna...hur kan man som konduktör...tvinga av en 11årig flicka...från tåget..?
För att hon inte hade biljett...? Men storasyster som hade biljetten var på toaletten...
Hur är det möjligt...att man som vuxen...tvingar av en liten tös...på en för henne helt okänd plats?
Polisen har letat hela natten...utan resultat...!!!

Annars då....?
Jo tack..det är bra!!! Hi hi....

Har redan varit i tvättstugan...och även varit ute på en löptur!!!

Ser ut att bli en mulen men ganska varm dag....även regnat lite nu på morgonen!

Idag skall jag luncha med Lisbeth...och sedan fika med Älskade Josefine!!

Inatt kommer Älskade Yohanna och Lina hem från Turkiet...vet inte om jag vill se dessa pepparkakor...hihi..men skall bli skönt att få hem dom!!!

Kvällen igår då...? Hur mysig som helst!!!!

Önskar er alla en fantastisk dag!!
Glöm inte ett leende..elller ett hej..till någon okänd...som jag skrivit förut...det kan göra hans/hennes hela dag!!!



Kram Fröken Mys/Annika

1 kommentar:

  1. Jag hörde på radion om detta med den 11 åriga flickan och hon är välbehållen efter att en privatperson tog hand om henne i centrala Kalmar där hon fick sova och mat. SJ förklarade detta med att de trodde att flickan var mycket äldre än den ålder hon angav. Tur att det gick bra trots allt, men visst blir man brydd att sådant ska kunna hända. Ha en bra dag. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika