fredag 5 augusti 2011

Höst morgon........

Godmorgon på er!

Oj det gick fort...frän sol och såå varmt...till mulet och mycket svalare!

När jag tittar ut nu..ser det ut som en mulen höstdag! Regnet verkligen hänger i luften.
Ja ja..bara att gilla läget..och som alltid..göra det bästa av varje dag!!!

Varit ute på löprundan...hade verkligen ingen!!! motivation i morse...men på med kläderna och ut ändå!
Konstigt...kändes hur bra som helst...lätt och skönt!

Nu har jag avnjutit frukosten..och läst GP..kikar lite som vanligt på Nyhetsmorgon.

Idag då..vad händer...?
Skall träffa bästaste Susanne på Snäckan sen. Skall bli så kul...som vanligt mycket prat och framför allt..mycket skratt!!

Annars tror jag att det blir en lugn helg! Har inget spec planerat..utan tänkte försöka att verkligen ta det lugnt..och inte planera ngt spec!

Fröken Mys...önskar er en alldeles underbar dag....:)

Tänk på att bakspegeln är liten av en orsak....det innebär att du inte skall titta bakåt...
Utan tänk på att vindrutan är stor...det innebär att du skall se framåt!!!!
Lev ditt liv här och nu!!!
Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Ja idag lite höstkänsla här oxå! Då får jag tända ljus som är så kul!Våger väl inte tända i braskamin för då åker jag nog ut! Är så varmt i väggarna här i stugan...Hoppas du får en mys dag då vännen Kramis Gunilla ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika