lördag 6 augusti 2011

Godmorgon....

Idag kan jag undra, om vädret kan bestämma sig...!?
Blåser som....regnat..men nu helt plötsligt ser det ut som om det skulle klarna upp..kanske bli sol...?

Ja ja...det blir som det blir!

Somnade gott igår..vaknade 01.22 av sms...fattade inte vad klockan var..trodde det nästan ..att det var morgon.
Men jag hade bara sovit ett par timmar!!

Det var min lilla mamma...som smsade...sååå ont i ryggen...kunde inte röra sig...
Hon var rädd att det skulle vara njurbäckeninfl...eftersom hon har urinv inf..som vägrar ge sig.
Hon ringde sjukvuppl..och eftersom hon inte har feber..skulle hon avvakta.
Så jag får höra vidare nu på morg!

Nu har jag avnjutit frukosten...och nu tittar solen fram...:)

Idag skall jag  träffa Pia på stan...och ta en fika...
Annars var ju mitt mål denna helgen...att jag skulle försöka ta det lugnt!
Får se om jag lyckas...hihi

Fröken Mys...önskar er alla en fantastisk dag!

Var rädd om dej själv och det du har i din närhet...ibland innan man vet ordet av....kan allt förändras!
Så ta vara på livet...och varandra!!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Morrn igen då mysmoster...Stackars mamsen hoppas de går bra. Håller tummen hela dagen. Här skiner solen såklart när det är jobb som väntar. Ha de bäst idag nu..

    Kramar Lisa

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika