söndag 28 augusti 2011

Effektiv dag......

Gokväll på er!!

Vilket regnväder här var i natt...vaknade så många gånger och hörde hur det vräkte ner!
När jag sedan gick upp..regnade det inte..men dagen har varit av och till..med liite regn..mycket regn..blåst...tja det var väl allt!

Började hur som helst dagen med en låång löptur..när jag började springa tänkte jag...nej nu går jag hem ist..benen kändes som bly..men sedan gick det av bara farten..blev nog närmare 1 mil...:)

Sen hem..åt frukost...smsade lilla mamma om hon ville ha besök...om hon ville...
Så Yohanna och jag åkte dit på fm...först vägen om kyrkogården...sen ner till hamnen för att se en utställning..i sten...

Vadå började regna....men blev iaf några bilder....



Hunnebostrand..visar sig inte från sin bästa sida..när vi kliver ur bilen...






 Detta korthus..är helt otroligt...



 Såå vackra...

 Låt fantasin flöda...haha..

 Sen kom regnet igen...




Var flera konstverk..men eftersom regnet kom...blev det inte flera bilder....
Åkte sen hem till lilla mamma..där vi fikade..sen fixade jag rabatter..klippte gräset...Yo fixade inne..jag stök och hängde upp nya gardiner i köket..vi var och handlade...osv...

Sen hem från lilla mamma..körde i det värsta regnoväder...phu...stannade till på Torp..och handlade lite mat bl a....

Nu är jag hemma..har sjunkit ner i soffan..och där tänker jag bli kvar!!!
Möjligen resa mej för att göra en kopp kaffe..hihi..

Fröken Mys..önskar er alla en fortsatt underbar söndagskväll!!

Hoppas att du fyllt det oskrivna bladet, med något som du tycker har varit värdefullt idag!
Som du kan ta fram och minnas med glädje..nu när höstmörkret faller!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Det är då fart på dig du duktiga.
    En annan kan ju inte för detta hjärta. Men jag hoppas än...;-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Hejsan! tack för du tassar in till mig, o lämnar goa kommentarer :) så fina bilder, villket konstverk med stenarna som korthus "maffigt".. Ha nu en go kväll kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. HALLOJSAN!!

    Springa en mil..gör mig imponerad!! själv springer jag inte men maken tar låånga rundor ett par ggr i veckan!!

    Vilka läckra korthus!!..verkligen fantastisk konst!!

    Ha det gott och god natt!! Kram Sanne

    SvaraRadera
  4. Halloj Mysan... Jösses sån fart de är på dig. Härligt för mamsen att få besök och så mycket gjort. Sol här ett tag idag men nu regnar det igen. SKITväder. Hoppas du hade en go stund i soffan hjärtat. Ha en fin vecka...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Vad duktig du är som springer jämt. Skulle själv vilja göra det men får inte för mina båda knäproteser, så det blir bara promenader.
    Läckert med korthuset...har sett ett inslag på Tv om det. Vackra bilder du tagit.
    Ha de gott
    Kram Britt

    SvaraRadera
  6. :O) Jag måste le, jag tänker på att jag stod och rev och rensade ogräs över halva dagen i går och jag vet inte om jag kommer att minnas det med glädje, men det känns iaf bra att det är gjort. Ha en riktigt bra måndag och vecka. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika