torsdag 21 juli 2011

Varm dag....

Ännu en underbar dag!
Har varit soldis...och såå varmt!! Men nu på sen em..blev det mulet..men som sagt fortfarande varmt!

Tänk i morse...då satt jag på balkongen och åt delar av min frukost...såå underbart! Gäller att passa på!

Sen har jag som sagt fikat med Yo...hade köpt ett kort och ett par triss lotter...men tyvärr...Hände det inte plötsligt..att hon vann....

Sen lunchat med Lisbeth så mysigt...hade massor som vanligt att prata om....

Har varit och pratat lite med Linda..och fick en kopp även där!

Tja så har väl min dag varit..ungf....

Men nu har jag en fundering som jag haft läänge...har en spegel i sovrummet..som är i guld...jag är ingen guld människa..såå jag har funderat lääänge på att måla den vit!!! Konstigt...eller hur...hihi
Men Yo och min lilla mamma tycker inte det....men se..nu har jag nästan bestämt mej...Den blir nog vit!!!!

Önskar er alla en fortsatt underbar kväll!!

Tackar alla som läser min blogg...och som kommenterar!! Ni skall veta hur mycket jag uppskattar detta!!!
Tack ännu en gång!!!

"Livet är här och nu....lev...och gör det bästa av varje dag! Tänk positivt när du vaknar på morgonen...så går dagen mycket lättare!!
Ännu en gång...varje dag, är ett oskrivet blad...och det är du själv som fyller varje sida!!! "
Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Hej där.. Klart den ska bli vit eller på sin höjd silver. Men guld kan man ju inte ha eller hur, haha.
    Tur du har din mysbalkong där verkar du ha de gott min vän. Ja och så Snäckan förståss. Jisses så nyfiken man är på de stället. Du borde få bloggrabatt. Visst är det gott att tjöta med sina väninnor ibland. Ha de så bäst ...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Hej vännen
    Underbar dag har de varit här också sååå varmt så nu är skinnet rött ...
    Ja du en sån spegel har jag också o vill såklart att den ska bli vit ,men fick den av min pappa o han skrek NEJ!! ha tänkte jag de får vi allt se de :)
    Så måla vit du de kommer bli kanon snyggt.
    Kram kram Anette

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att ni haft en skön och varm dag idag.Vad spännande att se vilken färg det blir på spegeln.Ha nu en fortsatt skön kväll goa vännen.Mys och njut.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Du skriver så många kloka ord :O) Kram Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika