måndag 25 juli 2011

Mitt hem...

Tänkte visa några bilder från mitt kök.....
Det här är ett litet smakprov av vad som finns på hyllan i köket...







Mitt lilla tittskåp, som jag gjorde för flera år sedan.....


Japp..så har jag varit framme med penseln igen..hihi...skrev om denna spegeln häromdagen...

och såhär blev resultatet...en helt ny spegel!!!



Är bara tvungen att ta med denna kanin..som Josefine gjorde för några år sedan...Älskar den!!!


Har lunchat med Lisbeth..strax innan klockan 12.00 gick vi ut på torget...då det var en tyst minut..för offren i Norge......och sedan har jag fått sååå många sms...Tack ännu en gång!! Om ni bara visste vad det värmer!!

Nu skall Fröken Mys..ta sig en stor kopp kaffe...och bara vara!!!

" For the whole world you will be just one person....But for one person you will be the whole world "
Tänkvärda ord!!! Var rädda om er och varandra...livet är här och nu!!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Så många underbara saker du har i ditt kök. Och kaninen var ju helt underbar, duktig hon är. Har du fyllt år eller nåt hänt ?? Många sms.. Ine nyfiken men Grattis i så fall hjärtat. Ha de så gott ikväll nu frk mys...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Fint!
    Jag har exakt en sådan spegel. Först blev den vit och nu i silver.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Sååå fint du har de på hyllorna :)
    Hi hi visste att spegeln skulle bli kanonsnygg vit .
    Så söt kanin :)
    Ha de så mysigt.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  4. Finfint...tänk va lite färg gör :-)
    Skönt med positivt besked !
    ha de så bra o njut av dagen o livet Fröken Mys.

    Kram kram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika