lördag 30 juli 2011

Inte ett moln...så långt ögat kan nå......

Underbart...soool...varmt..lite blåst....

Startade dagen med att ladda ett par maskiner med tvätt... och sedan ut på en löptur...i en tyst och stilla stad!!!
Helt fantastiskt....

Nu har lilla mamma och jag avnjutit frukost på balkongen...och sedan får vi se vad vi skall hitta på...ev en tur till stranden..el vad det nu blir...det ger sig.

Önskar er alla en underbar dag...och hoppas att solen lyser även på er!!!

Tänker ofta på orden jag fick från en god vän...när jag då ..sa till henne..." Jag är så tacksam över alla vänner som hör av sig och bryr sig..." Då svarade hon " Det är väl inte så konstigt..det beror ju på att Du.. är den Du är "

Underbara ord...skickar dom vidare till er!!!
Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Morrn mysis.. Ja även om du varit i farten ett tag så hat jag haft sovmorgon. Jobbar kväll. Hoppas du och mamsen får en underbar dag. Jag saknar min så nu men det får gå. Och vet du nu ska jag faktiskt ut och ta mig en tur även om jag inte kan springa första gången. Du goa inspirerande vän. Klok vän du har. Efter som flyttat runt en hel del pga olika orsaker så har jag inte fått så många vänner så det är verkligen viktigt att vara rädd om dom. Ha de bäst nu hjärtat...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Hej! här är det som höst i dag...skall få besök av en god vän i em,det blir promenad,sen har jag köpt oss varsin räkmacka till kaffet.Det är något visst med goda vänner,man blir varm i själen utav dem! Fina ord du fick! av din vän.kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. ...Dom orden förstår jag att hon sa för det kan jag känna för dej oxå att du är den du är o ger så mycket så då är det så! Hoppas du o mamma har det gott Kramis Gunilla ♥

    SvaraRadera
  4. Kikar in och önskar dej en härlig lördag rara du.Mys och njut.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika