torsdag 28 juli 2011

Fjordfestivalen....

Somnade igår..konstig nog...från oljudet på torget!!! El oljud och oljud...men jag hör musiken från torget..klart och tydligt hit...där jag bor...tänk då .hur dom hör!! Som bor runt torget!!!
Iof sig..bor ju inte såå långt därifrån..själv..men ändå!

Vad beror då detta på...? Jo Fjordfestivalen startade igår och pågår fram tills lördag.

Kan säga...att detta med festivaler inte är ngt för mej....varför?
Jo jag tycker det är jättetrevligt att staden blommar upp..med lite knallar osv..men!!
Fyllan och öltälten..och stöken däromkring..vill jag inte varken ha eller se!!!

Gick upp strax innan 07.00..på med träningskläderna och ut...ännu en gång..tyst och stilla..så ljuvligt!

Ser ut att bli ännu en underbar dag..även om det inte är klar sol..utan lite soldis...men stillt och varmt...
Underbara dag!!!

Fick sms av Yo igår kväll..när dom kommit fram till Turkiet...varmt..? Nej det tror jag inte...men det var tydligen såå VARMT!!! Men det visste dom iof sig om..skönt ändå..att bara komma iväg.

Nu på fm..skall jag åka och mysa...hos bästaste Karin...och sedan ikv..skall Pia och jag ta ett glas vin..och sedan ut och äta på Harry´s. Passar " Fröken Mys " perfekt!!!! Hi hi

Nej..nu har jag avnjutit min frukost...så nu skall jag strax hoppa in i duschen.

Önskar er alla en underbar dag...som du själv format och gjort till din egen!!

Tänk på...hur viktig du är för alla i din omgivning...så var rädd om dej!!!!
Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika