torsdag 16 juni 2011

Godmorgon....

Vaknade tidigt...av att solen sken in mellan persiennerna..
Helt fantastiskt solen skiner än....men ser att molnen  hopar sig, tyvärr!

Hur som helst...äter nu frukost och skall sen fixa till mej.
Skall om en stund åka hem till lilla mamma och hjälpa henne lite. Skall även åka vägen om kyrkogården och sätta dom vackra blommorna jag köpte igår.
Skall även bli intressant att se om vaktmästaren varit där och fixat gräsmattan framför graven. Det har sett för bedrövligt ut!

Önskar er en underbar dag! Var rädda om er..och glöm inte....Fånga dagen och njut här och nu!!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Låter som en härlig dag vännen.Vad skönt med lite sol.Är själv snart på väg till läkaren.Ha nu en härlig dag rara du med mammsen.Ha det bäst.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig dag du har framför dig. Solen lyser med sin frånvaro här. Hoppas det åter blir sommarvarmt när semestern börjar v 27 och då bär det av till Göteborg igen i några dagar.
    Ha de gott
    Kram Britt

    SvaraRadera
  3. Tack du underbara för dina varma fina ord hos mig. Det var sååå värdefullt. Ska försöka komma till graven jag med. Men 40 mil är lite långt.
    Hoppas det var fint där när du kom. Ha nu en fortsatt skönt dag min vän..

    Kramar Lisa

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du får en bra dag du gummelumman. Här vräker regnet ner varenda dag. Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en skön helg! hoppas du hade det bra hos mamsen..kramiz Jessica

    SvaraRadera
  6. Helt rätt Annika, vi ska fånga dagen och njuta här och nu! Det lärde jag mig i går när jag var på retreat en heldag. Önskar dig en fin helg. Så kul att du gillade mitt hjärta. Kram Johanna

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika