måndag 20 juni 2011

Godmorgon på er......

När jag gick upp regnade det inte...hurra!!!
Är lite soldis...el egentligen mera moln än sol...men uppehåll iaf! Blåser, men tack o lov runt +18C.

Har varit ute på en löptur...så skönt!

Så nu är kaffet påsatt..och jag skall strax gå och fixa ett par mackor...ännu en gång..frukosten smakar såå ljuvligt..efter löpturen!

Sen skall jag ut på stan en sväng..träffa älskade Josefine och ta en fika..och sen skall jag handla lite...

Fick ett infall igår..tog en gardinkappa, jag sytt och virkat spets till...för läääängesedan, och gjorde om till en panellängd. Så nu hänger den i mitt kök.....
Visar även ett par bilder från min balkong....










Nej nu är det frukosttajm!!!

Önskar er alla en underbar måndag! Ge någon ett extra leende idag..el säg något positivt till någon i din närhet! Du skall veta att det är det där lilla...extra..som gör det! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Hej gumman
    Men va fina gardinerna vart ,jättesött.
    Mysig balkong med så mycke grönt ,de växer o frodas ser jag .
    Tack för din kommentar ,skönt med nån som vet hur de känns ..
    Ha en fin dag .
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Tack för dina stöttande ord! Det behövs! Det finns en plan och vid v. 42+0 ska jag in på kontroll om ingen bebis kommit innan dess, men hallå.. två veckor är ju skitsegt. Nå väl... jag kan inget mer göra än att vänta. Visst kan jag sysselsätta mig men hur lätt är det med en otymplig tjockiskropp. Inte alls så lätt faktiskt!

    Ha en fin måndag och vecka. Kram Josefin

    SvaraRadera
  3. Så fint det är med det blå sakerna. Jag har puttat in lite blått här och var i huset. Det bryter av så fint.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Men vad snyggt Annika!! blev kanon med spetsen så där på längden istället!!...kul när maqn kan återvinna något man tröttnat på!

    vilken lummig balkong du har fått!1 Häsligt med fånget av luktärtor!!

    Ha en mysig dag på stan!! Kramis Sanne

    SvaraRadera
  5. Vad snygga panelgardiner med spetsen på .kanon snyggt.Idag är jag bara så himla glad ska ju bli lycklig ägare till en kanonfin ljusstake.Har varit på stan och käkat supergod kräft&räksallad och strosat omkring och kollat lägetMen idag har det mest regnnat hos mej.Ha det gott goa vännen.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika