tisdag 28 juni 2011

Balkong bloggande....

Fantastiskt sitter i solen..och lite blåst..på balkongen och bloggar!! Såå varmt och skönt!!!

Vaknade tidigt..runt 05..som vanligt! Gav mej ut på en löprunda..innan 06.30 i morse...säg om inte jag är morgonpigg!!!

Sen hem..fixade lite kaffe...och så kom Mr Mys....tänka sig att vi kunde avnjuta frukosten på balkongen...kanske lite trångt bland alla blommor och blader..haha..men vad gör det!
Fick se en del foto från USA...mysigt!
Älskar dessa mornar/fm..när man bara kan njuta och ta det lugnt!!!

Sen har jag varit hos optikern..synen hade..knappt märkbart förändrat sig liiite på hö öga. Linserna jag skall testa fanns inte hemma...så det dröjer ngn vecka..innan jag får dom!
Hoppas..hoppas...att det funkar med dessa lite hårdare linser!!!

Om en stund skall jag åka till bästaste Karin...skall bli kul att höra om deras mc-semester i Europa!

Tackar..av hela mitt hjärta!!! För alla underbara kommentarer, ni ger mej. Jag hade aldrig i min vildaste fantasi..kunnat tro...att jag skulle få kommentarer för det jag skriver om! Såå ännu en gång...Tack...ni skall veta att det värmer!!!

Beträffande min nya blogg..som en del frågat om...kommer den inte att vara låst...hade tänkt mej...att den bloggen kanske skulle kunna hjälpa andra bl a..föräldrar till barn som har ett destruktivt beteende!

Ja jag vet...det är en tung och jobbig bit...men JAG hade önskat..att när jag var mitt uppe i detta elände...så hade det varit sååå skönt att kunna bolla tankar och funderingar med andra föräldrar!
Så det är bl a det som blogg nr 2 kommer att handla om!
Nu skall jag bara se till...att komma till skott....

Önskar er en underbar dag...och hoppas att solen skiner på er! Var rädda om er...för du vet ju...att det finns bra en som DU!
Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Och bara en som du också min vän. Härligt med Mr återkomst. Ja då delar vi samma öde kan jag säga. Har och är till viss del kvar i den sitsen. Inget man önskar någon och som du du sa ingen att prata med om det heller ofta. Maktlöshetens högborg verkligen. Men men ...
    Du är såå himla duktig med ditt löpande, sitter här n och har inte kommit till skott. Jooo nu ska jag ta en tur fast inte springa första dan då, hihi.

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Skön dag du haft o myst med Mr Mys hi hi härligt.
    Ha en forsatt härlig kväll vännen .
    Kramen Anette

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika