tisdag 14 juni 2011

14 juni.....

Vem kan tro att vi är i mitten på Juni?
Tänker som vanligt på vädret....jag var uppe tidigt i morse..då vräkte regnet ner....nu ser det ut som om det snart skulle börja igen...och nu är det även varnat för kuling!

Vad är detta....var har sommaren tagit vägen? Senaste två åren har varit precis likadana. Behöver ju sol och värme......

Så annars då...var hos bästaste Boel igår..hade som vanligt jättemysigt...mycket prat och skratt!

Mitt halsonda kom av sig..hoppas jag...har gurglat mej i saltvatten...ja inte det som finns i havet..hihi..utan vatten med salt i.....
Fantastisk huskur!

Nu skall jag strax hoppa in i duuschen...skall träffa älskade Yo om en timma och ta en fika, innan hon börjar jobba.
Sen skall jag luncha med Lisbeth.

Ser precis på nyheterna på tv...tänk att det är 10 år sedan kravallerna i Göteborg. Ännu en gång vart tar tiden vägen?

Önskar er en underbar dag...och att solen skiner på er! Ge någon ett extra leende idag...du kan göra hela den människans dag! Kram/Annika

Ps...nu skiner solen...vadå konstigt väder....

2 kommentarer:

  1. Hej Vännen =)

    Hoppas att allt är bra med dig =)?
    Här är det bara bra =)
    Ja jag kan inte heller fatta att vi redan är i mitten på juni . Tiden går ju så otroligt fort.
    Tack för dina fina rader hos mig och för att du följer mig på Vackra Magnolia det tycker jag är jätte roligt ska bli bättre på att titta in hos alla mina följare här nu =)
    Hoppas att din dag blir bra och att du är rädd om dig tills nästa gång vi hörs
    KRAM TINA

    SvaraRadera
  2. Här är det inget dåligt väder.Men hos dej verkar vädret inte så skoj.Ja nu vill ju alla ha sol.Låter som ännu en härlig dag.Ha en underbar dag rara du .Mys och njut.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika